Hoi iedereen,
Een vriend van me heeft Far Cry gekocht op mijn aanraden. Z'n PC is volgens mij krachtig genoeg om dit spel deftig te draaien. Zijn systeem:
- AMD Athlon 2800+
- 1024Mb DDR-SDRAM
- MSI K7N2 Delta ( nForce2 )
- Nvidia GeForce FX5600
- Windows XP Home SP1
- Laatste drivers geïnstalleerd, DirectX9b geïnstalleerd, enz...
- Far Cry patch 1.2 geïnstalleerd
- Ik heb z'n PC geformatteerd en alle drivers enz... opnieuw geïnstalleerd, dan Far Cry geïnstalleerd.
- Niks overclocked...
Het spel draait vloeiend maar na een tijde spelen (Kan 5minuten zijn, kan ook een uurtje zijn, maar niet veel langer) loopt het spel gewoon VAST. Hij kan niet meer alt-tabben, CTRL-ALT-DEL werkt niet meer, z'n PC reageert totaal niet meer. Hij krijgt ook geen error ofzo... De PC hardwarigmatig resetten blijkt de enige oplossing te zijn...
Aan wat zou dit kunnen liggen?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
NightShade
Een vriend van me heeft Far Cry gekocht op mijn aanraden. Z'n PC is volgens mij krachtig genoeg om dit spel deftig te draaien. Zijn systeem:
- AMD Athlon 2800+
- 1024Mb DDR-SDRAM
- MSI K7N2 Delta ( nForce2 )
- Nvidia GeForce FX5600
- Windows XP Home SP1
- Laatste drivers geïnstalleerd, DirectX9b geïnstalleerd, enz...
- Far Cry patch 1.2 geïnstalleerd
- Ik heb z'n PC geformatteerd en alle drivers enz... opnieuw geïnstalleerd, dan Far Cry geïnstalleerd.
- Niks overclocked...
Het spel draait vloeiend maar na een tijde spelen (Kan 5minuten zijn, kan ook een uurtje zijn, maar niet veel langer) loopt het spel gewoon VAST. Hij kan niet meer alt-tabben, CTRL-ALT-DEL werkt niet meer, z'n PC reageert totaal niet meer. Hij krijgt ook geen error ofzo... De PC hardwarigmatig resetten blijkt de enige oplossing te zijn...
Aan wat zou dit kunnen liggen?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
NightShade