=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Backup wel even al je data en noteer welke andere apps, games e.d. je geinstalleert hebt....
(okay, net wat te laat).....
[ Voor 8% gewijzigd door Stormtrooper op 22-07-2004 14:56 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
Als je later drivers e.d. geïnstalleerd hebt moet je die daarna natuurlijk weer installeren.
(hmz, spuit 11 na spuit 11)
[ Voor 7% gewijzigd door Maasluip op 22-07-2004 14:59 ]
Signatures zijn voor boomers.
Moet dus op een andere manier gebeuren. (Kan het boekje niet meer vinden hij doet het al 3 jaar goed)
Ik ga googleën voor een echt harde rest.
Dat deel wat je gewist hebt stond dus al niet in ROM, moet dus installeerbaar o.i.d. zijn....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
Wat ik nu doe om te resseten is het volgende;
PDA staat aan en dan druk op het rode knopje aan de onderkant zodat hij uitgaat en weer opnieuw opstart. Maar met deze reset behoud hij alle gegevens en geïnstalleerde programma's.
Edit: dit staat er
Zachte reset
Druk op de rode herstelknop (Reset) aan de achterzijde van het apparaat.
Harde reset
Houd de herstelknop (Reset) ingedrukt en druk tegelijkertijd op de aan/uit-knop.
[ Voor 49% gewijzigd door Splasher op 22-07-2004 15:56 ]
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
- batterij verwijderen
- backup batterij verwijderen (nu zou alles al echt weg zijn)
- voor de zekerheid nog even het rode reset knoppie drukken
- ROM module verwijderen (voor 110% zekerheid
Maar die twee punten met batterijen zou voldoende moeten zijn.
Signatures zijn voor boomers.
http://h10025.www1.hp.com...submit.x=11&lang=en&cc=us
->
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bpia2304.pdf , pagina 102
Toch beter zoeken.
[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 22-07-2004 16:21 ]
Dat rode knopje is voor een softreset. Net als je computer resetten. Je HD is dan niet gewist alleen je werkgeheugen.mjdejong schreef op 22 juli 2004 @ 15:39:
Als iemand mijn misschien zo kunnen vertellen of mee zou willen helpen zoeken naar de juiste manier om de HP Jornada 525 een te resetten zodat alle instelling en extra programma's zijn verwijderd zodat ik weer met een schone lei kan beginnen heel graag......
Wat ik nu doe om te resseten is het volgende;
PDA staat aan en dan druk op het rode knopje aan de onderkant zodat hij uitgaat en weer opnieuw opstart. Maar met deze reset behoud hij alle gegevens en geïnstalleerde programma's.
Harde rest zit meestel onder de accu....dus accu eraf en daar moet nog een knopje zitten.
Quod licet lovi, non licet bovi