E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Zown grote tafelfan geeft hele kleine trillingen.. die maken het beeld van je monitor zo wazig.. niet het magnetisch veld (zou wel kunnen, maar was bij mij niet het geval
)
Bij mij was het probleem weg toen ik de fan op een kussen zette... je moet de trillingen dus dempen.. overigens was mijn fan bedoeld voor mijn PC
vorig jaar, nu betere koeling heb ik ehm niet meer nodig
Bij mij was het probleem weg toen ik de fan op een kussen zette... je moet de trillingen dus dempen.. overigens was mijn fan bedoeld voor mijn PC
www.google.nl
Verwijderd
Je zou kunnen proberen als je de ventilator niet kan verplaatsen (DE oplossing trouwens) proberen electrisch af te schermen. Zeg maar een dedicated "kooi van Faradey).
Zet eens een stuk metalen plaat of alu-folie tussen de ventialatot en de rest van je systeem. Wel een draadje van het metaal naar een aarde punt leggen natuurlijk
Zet eens een stuk metalen plaat of alu-folie tussen de ventialatot en de rest van je systeem. Wel een draadje van het metaal naar een aarde punt leggen natuurlijk
Modreplies graag in topicreports.
alluminium folie zou moeten werken, al is het maar tot op zekere hoogte.
je zou meerdere lagen kunnen proberen, met eventueel lagen papier ofzo er tussen. (dit kan trouwens wel kleine schokken opleveren)
verder zijn er ook genoeg ventilatoren (motoren eigenlijk) die wel goed afgeschermt zijn.
alluminium folie zou moeten werken, al is het maar tot op zekere hoogte.
je zou meerdere lagen kunnen proberen, met eventueel lagen papier ofzo er tussen. (dit kan trouwens wel kleine schokken opleveren)
verder zijn er ook genoeg ventilatoren (motoren eigenlijk) die wel goed afgeschermt zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Confusion op 22-07-2004 18:18 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het zijn dus niet trillingen, maar echt straling soort
Als ik de ventilator verder wegzet gaat de storing weg, maar ik heb geen plaats op mn hoekbureau om het ding verder weg te zetten...
Ik zal dadelijk is proberen om een flinke plak alufolie met aarding ertussen/omheen te doen.
Als ik de ventilator verder wegzet gaat de storing weg, maar ik heb geen plaats op mn hoekbureau om het ding verder weg te zetten...
Ik zal dadelijk is proberen om een flinke plak alufolie met aarding ertussen/omheen te doen.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Probeer eens een vloeibaarkristalbeeldscherm (LCD), deze werkt niet met magnetische afbuiging van elektronen zoals dat bij normale beeldschermen het geval is. Scheelt meteen wat je in stroomverbruik.El Snorro schreef op 22 juli 2004 @ 15:22:
Het zijn dus niet trillingen, maar echt straling soort![]()
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
En warmtejoh14vers6 schreef op 23 juli 2004 @ 11:09:
[...]
Probeer eens een vloeibaarkristalbeeldscherm (LCD), deze werkt niet met magnetische afbuiging van elektronen zoals dat bij normale beeldschermen het geval is. Scheelt meteen wat je in stroomverbruik.
Pagina: 1