Toon posts:

Philips LX 3900 - Home Cinema met DivX!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze zag ik dus recentelijk als aanbieding staan. Ik vroeg me af wie er al ervaring met dit apparaat heeft. Het gaat me met name om het afspelen van DivX/XviD:

1. Speelt hij vrijwel alles hiervan af? (alle soorten cdr's, alle codecs, etc.)
2. Kan hij dit ook met ondertiteling afspelen, en zo ja moet de ondertiteling dan dezelfde naam als de film hebben of kan je hem gewoon selecteren?
3. Zijn er nog andere negatieve/positieve dingen te melden over dit apparaat, of ben ik nog iets belangrijks vergeten? :o

Alvast bedankt. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 13:55 . Reden: spellingzfoudjuh ]

Verwijderd

We hebben hem sinds kort ook in de winkel

heb hem nog niet geprobeerd met Divx spul enzo.

Kan alleen zeggen dat het geluid harstikke leuk is, net zoiets als de LX 3700.

Verwijderd

Topicstarter
Even testen of mijn theorie klopt:
Als ik nu reageer, zou mijn thread weer bovenaan moeten komen hé..?
:o

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:17:
Even testen of mijn theorie klopt:
Als ik nu reageer, zou mijn thread weer bovenaan moeten komen hé..?
:o
Alleen is dat niet toegestaan, het onnodig kicken binnen 24 uur van je topic......

Verwijderd

Topicstarter
bla enzo.
d'r moet weer iemand even zeggen hoe 't hoort..

nou kick ik na 5 dagen, mag dat dan wel? :O

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja, het hangt af van de chip die in het apparaat zit en welke versie firmware. Helaas heeft philips daar wat steekjes laten vallen, want voor mijn Uber Cheapo DVD/DivX speler komt regelmatig genoeg firmware uit.

Terwijl Philips bij een van hun eerste DVD/Divx modellen er gewoon mee gestopt waren....in mijn geval heeft mijn DVD/Divx speler een chip die... andere cheapo's ook veel gebruiken. En philips zal wel hun eigen gemaakt hebben.

Maar of dat echt zo leuk is voor de klanten om na 9 maanden te horen van "er komen geen firmware updates meer" .... tja... moeilijk geval. Ik denk dan philips niet in de makkelijkste situatie zit....

There is no place like ::1

Pagina: 1