Toon posts:

[Outlook 2003] probleem met herinneringen in publieke agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Situatie:
Exchange 2003 server en 5 clients met Outlook 2003 erop.

Doel:
Een openbare agenda maken waarin alle werknemers afspraken in kunnen maken en herinneringen aan kunnen zetten.

Probleem:
(volgende stappen als Administrator uitgevoerd)
Ik heb in de map " Alle Openbare mappen" een agenda aangemaakt.
(Nieuwe map, Agenda items)
Nu wil ik een nieuwe afspraak erin plaatsen, en ik zet hierbij de herinnering aan
(onderwerp: test, herinnering: 10min)
Wanneer ik nu op "Opslaan en sluiten" klik krijg ik de volgende melding:

De herinnering voor test wordt niet weergegeven, omdat dit item zich niet in de map Agenda of Taken bevindt, is dit de bedoeling? Ja/Nee"

Wanneer ik nu voor "Ja" kies maakt hij de afspraak aan, maar de herinnering komt nooit...

Hoe kan ik afspraken aanmaken in deze publieke map zodat hij ook herinneringen geeft? ik kwam op GoT het volgende topic ookal tegen, maar daar was geen antwoord op gegeven: [rml][ outlook98] herinnering gedeelde agenda[/rml]
Verder kwam ik alleen maar tegen dat ik "een agenda moest laten aanmaken door een gebruiker met de juiste rechten", welke rechten zouden dit dan nog meer moeten zijn? ik ben nu gewoon eigenaar/administrator...
En in de handleiding van Outlook en op de microsoft site kan ik er niets over vinden...

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

nu kan ik me vergissen maar volgens mij kan je geen herinneringen gebruiken in een centrale agenda. Als je een herinnering wil dan moet je de afspraak in je persoonlijke agenda zetten.

dit is iig niet alleen bij 2003 zo maar ook bij 2000 en 2002

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
dat id had ik ookal en daar was ik al bang voor... (al blijft mijn collega volhouden dat het wel moet kunnen :S) dus mochten er nog tips/trucs zijn dan hoor ik die graag, en anders hebben we hier gewoon pech gehad gehad

---
edit:
---

heb het ondertussen op een andere manier opgelost:

heb 1 extra user aangemaakt, met een eigen agenda.
vervolgens onder deze user gemachtigde ingesteld (alle werknemers)
(extra, opties, gemachtigde)
nu kunnen alle werknemers in deze agenda werken...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 16:44 ]