Ik ben bezig met het ontwerpen van een website in Photoshop 7. Nu heb ik een probleem dat hij in Photoshop zelf alles goed weergeeft en ook bij opslaan voor web geeft hij de preview goed weer. Zo snel ik de afbeeldingen met Windows viewer open om hem te bekijken staan alle plaatjes goed(scherp) maar de tekst is heel onduidelijk.
Waar kan het niet aan liggen:
resolutie: 300 dpi
quality (opslaan jpg) : 100 %
tekst: anti aliasing none
lettertype: bij ieder lettertype blijft de tekst onscherp (Arial, Verdana etc.)
Ik heb alle opties qua opslaan e.d. geprobeerd binnen Photoshop. Daarnaast heb ik gezocht op Google, Tweakers, Photoshop help etc. ik kan er niets over vinden.
Hier is een voorbeeld:

het bovenste gedeelte is de preview in Photoshop, onderste gedeelte is de jpg in windows viewer.
Het vreemde is dat hij bij het ene bestandje de tekst wel goed neer zet en als ik een ander bestandje aanmaak dan weer niet.
excuses voor het vernaggelen van de layout
Waar kan het niet aan liggen:
resolutie: 300 dpi
quality (opslaan jpg) : 100 %
tekst: anti aliasing none
lettertype: bij ieder lettertype blijft de tekst onscherp (Arial, Verdana etc.)
Ik heb alle opties qua opslaan e.d. geprobeerd binnen Photoshop. Daarnaast heb ik gezocht op Google, Tweakers, Photoshop help etc. ik kan er niets over vinden.
Hier is een voorbeeld:

het bovenste gedeelte is de preview in Photoshop, onderste gedeelte is de jpg in windows viewer.
Het vreemde is dat hij bij het ene bestandje de tekst wel goed neer zet en als ik een ander bestandje aanmaak dan weer niet.

excuses voor het vernaggelen van de layout
[ Voor 3% gewijzigd door Rhapsody op 22-07-2004 13:04 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)