Toon posts:

[ipod] In de auto, inmiddels betere oplossingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onze geliefde zoekfunctie heeft genoeg resultaten opgeleverd, maar de meesten zijn redelijk gedateerd.

De oplossingen die ik tegenkwam:

* Radiosignalen worden vanaf de Ipod doorgegeven naar een vrije radio frequentie, die krijg je dan te horen. Het geluid is alleen niet perfect.

* Aansluiten op je aux uitgankg op de speler in je auto, alleen heeft niet iedere speler dit d'r op zitten (zo ook die van mij..)

Zijn er inmiddels goede pakketten oid waarmee je de Ipod in de auto kunt afspelen?

Goed geluid is een pre. Het mag best wat kosten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28

Sick Nick

Drop the top!

Als het wat mag kosten zou ik gewoon een andere radio nemen waar je hem wel op kan aansluiten, kan je meteen eentje nemen die goed geluid geeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I know, maar welke radio/cd/mp3 speler heeft de optie dat je d'r een Ipod in kunt duwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt bij electronicazaken een FM modulator kopen, dit is een apparaatje waar je je antenne en je autoradio op aansluit, als je dan vervolgens een schakelaartje omgooit kan je het geluid over je radio horen.

Zonder FM transmitters of zoiets.

Omdat het geluid direct door de antenne aansluiting gaat niet door de ether, hoor je bijna geen verschil. Kost ongeveer 30-40 euro.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 14:23 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

als het wat mag kosten:

http://www.alpine-europe.com/alpine/cms/iPod_start.php
The Best In-Car Solution for Your iPod™ -
Alpine iPod™ Interface KCA-420i
So, now you wonder how you could ever live without an iPod? What if there was an even better way of cruising to your favourite tunes? Introducing the KCA-420i, the best in-vehicle interface adapter which allows you to cruise to your iTunes™! Simply use the KCA-420i to connect your *iPod or iPod mini into a compatible 2004 Alpine Ai-NET head unit, and voilà! Get ready to groove to your iPod in your car.

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je een BMW ?! zoja deze ---> http://www.apple.com/ipod/bmw/

maar het zal vast voor meerdere auto merken te krijgen zijn van een derde merk zoals belkin oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mocht je nog een (ouderwetse ;) ) cassette-autoradio hebben dan kan je natuurlijk ook zo'n "cassette" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Koop gewoon een iTrip, er zijn er nog genoeg te vinden en de kwaliteit is op goed voor 't geld.
Illegaal ? Man... Nederlands kinderachtig regeltje, niemand die er achter komt en niemend die je er mee hindert.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok zo'n iTrip klinkt interessant, en ik heb Alpine ook gemailed voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Nog wat anders misschien, zit er geen input op voor een externe cdwisselaar ? Vaak zit dat wel op de gevestigde merken, ook oudere types wel.
Misschien kan je daarvoor een pinout oid vinden, en eventueel zelf een kabeltje maken :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Is zeker wel een goede oplossing voor!

De kit die Apple met BMW verkoopt is eigenlijk voor elk merk auto te krijgen.

Naam: Dension ice>Link:iPod
Zowel voor af fabriek ingebouwde autoradio's als voor de meeste a merk autoradio's

Kijk voor de kabels hier
En als je hem wil kopen moet je even hier klikken voor het adres van de dealer in Nederland, scheelt verzendkosten vanuit Engeland :)

Komt ook zoon kabel in mijn nieuwe auto :)

[ Voor 10% gewijzigd door Uberprutser op 23-07-2004 13:36 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1