JvS schreef op 22 juli 2004 @ 12:47:
[...]
Dan open je een topic? Zo moeilijk is dat niet hoor.
[...]
Je kan toch gewoon een topic openen? Je moet allen even een nette topicstart maken.
Klopt, maar nadat ik had gezocht/geprobeerd ben ik er ook uitgekomen. Een topic zou op dat moment overbodig worden, misschien hulp voor iemand anders later, anders vervuiling van jullie db

Voordat ik iets post kijk ik eerst even, pas als ik er echt niet uitkom post ik het, zo blijft de waarde van GoT ook hoog

gorgi_19 schreef op 22 juli 2004 @ 12:48:
[...]
Om alleen puur op dit stukje te reageren; dan geef je dat toch aan in je topic dat je hebt gezocht met google op de zoekwoorden (vul hier zoekwoorden in) en wat er niet correct was aan die links? Zelfde geldt voor de search.

Jep, maar stel ik combineer verschillende topic met elkaar, beetje proberen enzo en ik kom er dan wel uit. Maak ik een topic voor aan terwijl ik tekort geschoten heb in zoeken/proberen

RM-rf schreef op 22 juli 2004 @ 12:48:
ehm, een warez-vraag over een programma waarvan je 'enkel de CD kwijt bent' mag niet, niet in een eigen topic, maar ook niet verstopt in een ander topic.
Simpelweg omdat we hier niet mogen meewerken met het distribueren van een copyrighted programma, of je nu een licentie hebt of niet, enkel de eigenaar van de copyrights mag dat programma distribueren los ervan of dit uitgewisseld wordt tussen mensen die wel of niet een licentie hebben.
Een eigen topic openen voor een 'klein vraagje' mag best, maar doe wel de moeite om uit te leggen wat-en-hoe, geef aan wat je geprobeerd hebt en wat er toen misging en niemand heeft er problemen mee,
enkel willen we geen topics met het idee van 'kan iemand dit even voor me regelen', maar 'kan iemand me helpen om dit zelf op te lossen' kan natuurlijk wel.
De reden waarom ik hier om vraag

Ik weet dat t niet toegestaan is om software te vragen, het is voor jullie nooit controleerbaar of ik de licentie heb of niet. Ok, misschien is dit dan een verkeerd voorbeeld.
Andere kant, stel ik heb de hele dag zitten testen, proberen, weet ik wat allemaal, ik kom er maar niet uit. Ik maak netjes topic aan met alles wat ik gedaan/geprobeerd heb. Uiteindelijk blijkt het na enkele reakties dat het een heel simpel iets is. Heb al vaker voorbij zien komen dat het topic dan gesloten wordt omdat het te "basic" zou zijn. Ok, zou kunnen dat ik er totaal naast zat met proberen, maar voor dit soort vragen zou zo'n topic dan toch voldoen? Hoeft niet uiterst pro te worden, even snel je vraag om toch ideen op te doen
Ben alleen bang dat het dan weer op discussies uitloopt over hetzelfde onderwerp dus dat je dan 6x je eigen vraag moet herhalen maar dat voor nu even terzijde.
Ja alleen wat vaag dat mn vorige muis (standaard logitech ding) het wel gewoon doet, en deze muis (ook logitech) niet werkt...
outerspace schreef op 22 juli 2004 @ 12:49:
[...]
Daarvoor kan je beter gaan chatten via ICQ / IRC.
irc.tweakers.net
Dan kan je af en toe meteen hulp krijgen

betekent niet altijd dat je het krijgt.
Maar GoT houd niet zo van snelle topics, je moet er zelf ook een beetje moeite voor doen
vraag aan de rest
Waar gaat het nou over, over die serial/cd's of over dat 'snelle/korte' vragen
Ik ben toch wel redelijk bekend met pc's maar niet met ICQ/IRC, wel eens gezien maar niet mee bekend. Ben hier niet de enige in denk ik. Ok, ik zou tijd kunnen steken in het bekijken van deze mogelijkheden.
GoT houdt niet van snelle topics? Ok, maar op dit moment worden er toch ook topics geopend met simpele korte vragen die na 2 antwoorden gesloten worden. Zou het dan niet makkelijker zijn deze in een algemeen topic te gooien zodat de rest wel overzichtelijk en schoon blijft?
vraag aan de rest
Waar gaat het nou over, over die serial/cd's of over dat 'snelle/korte' vragen
Voorbeelden

Niet echt onderwerp gericht. Kan technisch zijn maar ook over een van je hobbies ofzo
[
Voor 4% gewijzigd door
marccom op 22-07-2004 13:05
]