ik heb laatst een point of view geforce 6800 gekocht (niet de GT of ultra, maar de standaard)
alleen met deze kaart in de computer krijg ik tijdens het draaien van 3d prog's (3dmark, unreal e.d.) dat de computer freezed. oftewel het scherm word zwart, het geluid blijft hangen en er gebeurt niks meer wat ik ook doe, het enige wat ik kan doen is opnieuw opstarten.
dit gebeurt niet altijd direct, soms pas na 10 min, maar meestal eerder
verder doet alles het wel goed in windows als er geen 3d eisen worden gesteld.
ook met de oude kaart (geforce fx5200) doen alle 3d dingen het wel goed, alleen stuk langzamer
ik heb de kaart teruggestuurd naar de winkel en zij vonden er geen probleem mee, dus kennelijk licht het aan mijn systeem
mijn setup is een amd 2400+ op een ECS K7S5A met PC2700 geheugen
in de bios staat agp op 4x dus dat is het iig niet.
wat zou het wel kunnen zijn?
alleen met deze kaart in de computer krijg ik tijdens het draaien van 3d prog's (3dmark, unreal e.d.) dat de computer freezed. oftewel het scherm word zwart, het geluid blijft hangen en er gebeurt niks meer wat ik ook doe, het enige wat ik kan doen is opnieuw opstarten.
dit gebeurt niet altijd direct, soms pas na 10 min, maar meestal eerder
verder doet alles het wel goed in windows als er geen 3d eisen worden gesteld.
ook met de oude kaart (geforce fx5200) doen alle 3d dingen het wel goed, alleen stuk langzamer
ik heb de kaart teruggestuurd naar de winkel en zij vonden er geen probleem mee, dus kennelijk licht het aan mijn systeem
mijn setup is een amd 2400+ op een ECS K7S5A met PC2700 geheugen
in de bios staat agp op 4x dus dat is het iig niet.
wat zou het wel kunnen zijn?