Toon posts:

[OutlookXP] 'Kan de adreslijst niet weergeven'? *

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar maanden kan ik niet meer op een normale manier mijn contacten vanuit Outlook Xp benaderen.

Als ik een nieuw mailtje wil sturen naar een van mijn contacten en ik klik op Adresboek of op Aan krijg ik de volgende melding:

Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen. Raadpleeg Microsoft Outlook Help voor informatie over het verwijderen van deze map.

Klik ik dan op ok krijg ik een lege adresboek voor me en kan ik enkel nog kiezen uit de vijf verschillende contactlijsten. Hoe deze er zijn gekomen is mij een raadzel maar weg gaan doen ze niet meer.

Als ik vanuit Outlook direct kijk in mijn adressenboek kan ik wel alle mensen inclusief hun e-mail adressen bekijken.

Is er iemand die dit probleem bekend in de oren voorkomt en weet hoe dit probleem op te lossen is. Alvast bedankt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook vinden ze in Software Algemeen echt gewoon veel leuker dan dat ze dat in Windows Operating Systems vinden - zo leuk zelfs dat we het in de forum beschrijving van Windows Operating Systems gezet hebben :P

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 22 juli 2004 @ 11:06:
Vragen over Outlook vinden ze in Software Algemeen echt gewoon veel leuker dan dat ze dat in Windows Operating Systems vinden - zo leuk zelfs dat we het in de forum beschrijving van Windows Operating Systems gezet hebben :P

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Mijn excussess, kan waarschijnlijk mijn bril schoonmaken aangezien ik het niet goed gelezen had

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Klik eens in Outlook op analyse en herstel (onder help), dan zet hij een aantal bestanden weer terug van de cd op de pc en dan werkt het meestal weer naar behoren

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik haal even die lelijke type eruit en maak de topictitel wat duidelijker ;)

Kijk bij je Extra>Accounts even wat er als standaard adresboek staat ingesteld.

Problemen met Conatcen in Outlook XP > [OutlookXP] 'Kan de adreslijst niet weergeven'? *

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 22-07-2004 13:02 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 22 juli 2004 @ 13:00:
ik haal even die lelijke type eruit en maak de topictitel wat duidelijker ;)

Kijk bij je Extra>Accounts even wat er als standaard adresboek staat ingesteld.

Problemen met Conatcen in Outlook XP > [OutlookXP] 'Kan de adreslijst niet weergeven'? *
Na veel vijfen en zessen, en na vele mailtje sturen met microsoft, is dit dan toch echt de oplossing geweest, mijn dank is groot..... :*)
Pagina: 1