Allereerst: dat Q/A stukje was geen exacte representatie van de lopende discussie maar enkel een illustratie naar disjfa die na zijn historie nog uitleg nodig bleek te hebben wat een flamewar is.
Weten we dat ook weer

Ik heb niet gesuggereerd dat het aan webads lag, ik ging enkel in op jouw opmerking dat 'iframes altijd problemen gaven tijdens laden', wat je wel hebt gezegd

Ja maar om dat dan "alle sites" te noemen...
Ik zie echt in de titelbar wel 'groot probleem' staan en in de topicstart 'zeeeer irritant'. Dat ik dat dan op basis van jouw informatie vertaal in 'verkloten' lijkt me niet geheel onterecht

Dat "groot probleem" klopt;
1)Trekt aandacht
2)Meer de emotie van het moment, toen ik weer eens lang moest wachten
"zeeeeer irritant":
Ook kleine probleempjes kunnen zeeer irritant zijn.
Achteraf is het probleem kleiner dan het lijkt, maar OK: hierin heb je gelijk.
Maar mijn keuze maakt jouw toch niet uit? Je zit toch op een multitasking OS? Waarom ben ik dan de gebeten hond als ik suggereer dat het wellicht simpeler is om even een andere browser te lanceren als je even op GoT wil zijn, gewoon naast je favoriete browser, die gewoon open blijft staan om al je andere sites (extreem eenvoudig!) te navigeren?
Omdat dit een omslachtige manier is om een (wellicht) simpel probleem op te lossen; dit is meer een "been afhakken als de teennagel te lang is" oplossing; dan moet ik steeds een ander programma gaan starten voor 1 site, terwijl het wellicht/waarschijnlijk eenvoudig op te lossen is

Mjah als ik me niet vergis was ik een van de eersten dit topic die een technisch antwoord op je vraag probeerde te geven. Dat ik daarnaast de in mijn ogen terechte vraag stel waarom je dwangmatig Opera voor die ene site wil blijven gebruiken terwijl je andere browsers beschikbaar hebt en je weet dat die het wel goed doen... tja

O maar voor dat tech-antwoord: bravo, hulde

Ik ging in op je post van Vrijdag 23 juli 2004, 13:35 .
Maarre het is niet zozeer dwangmatig aan Opera kleven, het is meer dat ik een oplossing zoek die simpeler is dan een ander programma openen. En die oplossing is er hoogstwaarschijnlijk wel, dus die andere oplossing komt voorlopig niet in zicht
Nu rijst bij mij de vraag:
Stel, ik schakel iFrames uit omdat (bijv.

) Opera er ontzettend op hapert, is dit dan ook het blokken van advertenties? (Of stel; ik blok ze omdat ik in een tekstbrowser werk oid).
Dit doe ik niet hoor
[
Voor 13% gewijzigd door
sjaakaq op 23-07-2004 16:14
]