Toon posts:

Gratis abonnement + gratis toestel. Addertje?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kwam gister de volgende website tegen: http://www.premiumbell.nl/

En daar hebben ze de volgende actie : http://www.premiumbell.nl/pagina/parket1.html

Oftewel: Bij een gratis 2 jarig abonnement (zonder belminuten overigens) krijg je een gratis Nokia 3510i. :9~

Enige voorwaarde is dat je, na ontvangst van het abonnement met toestel, binnen 6 weken minimaal een keer gebeld moet hebben met het simkaartje. Doe je dat niet, wordt er automatisch € 100,- geïncasseerd van je rekening. Dit is waarschijnlijk om massale bestellingen tegen te gaan waar ze niets op verdienen.

Maar goed, als je dus één call maakt en daarna het simkaartje doorknipt krijg je nooit incasso's etc. Verder wordt het abonnement automatisch beëindigd of krijg je rond het einde van je contract een verlengingsaanbieding.

Enige wat me wel opviel was dat de tarieven aan de hoge kant waren, maar voor de rest kan ik er niets vreemds aan zien. Het is volgens mij dus een makkelijke manier om een gratis Nokia 3510i te bemachtigen.

Wat denken jullie? Goeie deal of niet? Of heb ik een "addertje" niet gezien? })

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:30

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
use the search plz er bestaat al zo'n topic

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

119 euro incl btw, is inderdaad redelijk te doen :)
En die beltarieven zijn 0,07 cent pm.

woeps... idd een dubbel topic ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 22-07-2004 08:38 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Foutje... 8)7

Slotje dan maar?

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 08:33:
Maar goed, als je dus één call maakt en daarna het simkaartje doorknipt krijg je nooit incasso's etc. Verder wordt het abonnement automatisch beëindigd of krijg je rond het einde van je contract een verlengingsaanbieding.
al staat het al in het andere topic, ik zal het nog maar een keer zeggen voor als je eroverheen leest... knip die kaart niet doormidden, want volgens de voorwaarden blijft die eigendom van de exploitant. bewaar m dus gewoon netjes, want ze kunnen m terugvragen en dat voorkomt gezeur.

met een hamer past alles

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Slotje on request van de TS'er, verder in het andere topic hierover ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.