Toon posts:

Iiyama MA901U - Veritcale stab.lijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat deze monitor ook verticale stabilisatie lijntjes heeft??

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Verticale lijntjes? Ik denk het niet....
Sla een paar keer tegen de zijkant van je monitor, dan gaan ze wel weg. Dit heb ik ook eens gehad met mijn Iiyama toen ik hem vervoerd had. De apertuur-draden waren aan elkaar gaan plakken.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Verticale kan niet
Doen wat in het bovenstaande bericht staat :)
(dit staat ook in de gebruiksaanwijzing).

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Wel met beleid een klop geven he, hij hoeft niet ineens aan de andere kant van de kamer te staan :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 15:14

johnwoo

3S-GTE

* johnwoo heeft een MA901U ( = Vision Master Pro 452 ) en deze heeft alleen 2 horizontale lijnen, waarvan je overigens weinig tot niks merkt.
Het kan zijn dat de grille-draden aan elkaar plakken, in dat geval idd een lichte tik geven. Als dat niet helpt kan je ook nog de monitor een poosje een helder wit oppervlak laten tonen (op de plaats waar ze blijven plakken in ieder geval), door de hoge(re) temperatuur komen ze dan ook los.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 21:28 schreef johnwoo het volgende:
* johnwoo heeft een MA901U ( = Vision Master Pro 452 ) en deze heeft alleen 2 horizontale lijnen, waarvan je overigens weinig tot niks merkt.
Het kan zijn dat de grille-draden aan elkaar plakken, in dat geval idd een lichte tik geven. Als dat niet helpt kan je ook nog de monitor een poosje een helder wit oppervlak laten tonen (op de plaats waar ze blijven plakken in ieder geval), door de hoge(re) temperatuur komen ze dan ook los.
Jep, zo staat het ook in gebruiksaanwijzing, althans bij <font color="#df040f">* SySasZ.</font>
Pagina: 1