DPC Merchandise

Pagina: 1
Acties:

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Topicstarter
Een half jaar geleden heb ik wat sleutelhangers en case-badges van DPC via de tweakgear merchandise shop besteld.
Doordat hardware.nl over de kop ging, ligt de verkoop nu al zo'n half jaar stil en ondertussen ben ik door mijn spulletjes heen :(

Wat is er gebeurd met de merchendise die verkocht werd via tweakers?
Ik heb op t.net gezocht, maar kon er eigenlijk niets van terugvinden.
Is de merchandise verdwenen met het faillisement van hardware.nl?

Is er inzicht in of de verkoop weer opgestart gaat worden? Of is het definitief over?

Voordat er discussie ontstaat waarom dit niet in BZ of LA staat: Ik denk dat als er iemand met T.net hierover gaat praten, dit de crew dient te zijn, en niet ik.

If you choose to criticise you choose your enemies

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

We gaan het een en ander bekijken en navragen en laten je zsm wat weten Emmeau :)
(even kijken wie ik daar voor moet schoppen :P)

[ Voor 24% gewijzigd door RedVox op 22-07-2004 08:33 ]

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:12

NightBird

DPC-Crew Coding
Emmeau schreef op 22 juli 2004 @ 02:47:
Een half jaar geleden heb ik wat sleutelhangers en case-badges van DPC via de tweakgear merchandise shop besteld.
Doordat hardware.nl over de kop ging, ligt de verkoop nu al zo'n half jaar stil en ondertussen ben ik door mijn spulletjes heen :(

Wat is er gebeurd met de merchendise die verkocht werd via tweakers?
Ik heb op t.net gezocht, maar kon er eigenlijk niets van terugvinden.
Is de merchandise verdwenen met het faillisement van hardware.nl?

Is er inzicht in of de verkoop weer opgestart gaat worden? Of is het definitief over?

Voordat er discussie ontstaat waarom dit niet in BZ of LA staat: Ik denk dat als er iemand met T.net hierover gaat praten, dit de crew dient te zijn, en niet ik.
De spullen zijn er nog, die zijn meeverhuisd van hardware.nl naar informatique (de nieuwe t.net-shop-partner). Er zijn plannen bij t.net om de shop weer op te zetten, maar wat ik begrepen heb zou dat nog wel even kunnen duren.
Voorlopig zijn er dus helaas weinig mogelijkheden om DPC gear aan te schaffen, hopelijk gaat daar binnenkort verandering in komen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Slecht verhaal. Vroeger kon je die dingen nog gewoon bij een member kopen. Helaas was dit niet meer mogelijk met alle gevolgen vandien... :/

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Mobster schreef op 22 juli 2004 @ 09:41:
Slecht verhaal. Vroeger kon je die dingen nog gewoon bij een member kopen. Helaas was dit niet meer mogelijk met alle gevolgen vandien... :/
We kunnen natuurlijk ook zelf weer nieuwe maken ;)

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mobster schreef op 22 juli 2004 @ 09:41:
Ach als hardware.nl niet failliet was gegaan was er niks aan de hand geweest. De optie om alles via t.net te laten lopen was veel voordeliger voor de DPCleden. Daarnaast was het voor Nightbird niet nodig om alles voor te schieten en bang te zijn dat niet alles verkocht zou worden (dat risico ligt nu volledig bij t.net).

offtopic:
Hier komt bij mij het stichtingsverhaal weer naar boven :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Topicstarter
MarkB schreef op 22 juli 2004 @ 10:06:
[...]
offtopic:
Hier komt bij mij het stichtingsverhaal weer naar boven :)
offtopic:
Hmm inderdaad ja. Leuke bron van inkomsten voor de (mogelijke) stichting en ook juridisch alles goed geregeld. Een ander goed punt voor het stichting van de stichting.

De vraag blijft dus staan wanneer we via T.net weer dpc spullen kunnen kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Emmeau op 22-07-2004 20:38 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Volgens mij gaat hier geen antwoord op komen...
oftewel:
die datum is niet bekend....
Pagina: 1