Ik hoorde wat geruchten over een nieuwe client versie! Voor meer info zie de DPCH van gisteren 
Gisteren was het een rustig dagje bij F@H waarin we een redelijke score hebben weggezet. We dalen nog wel twee plekjes in de daily, maar daar kun je weinig waarde aan hechten.
Waar we wel waarde aan hechten is de arrival van een nieuw lid bij DPC!
Welkom _New_Folder0twisted!
Ik vermoed dat je die eerste '_' voorje nick weg moet halen om bij je favo subteam te komen.
Nog iets om waarde aan te hechten is het gevecht dat duidelijk in volle gang is tussen STW en Division Brabant (Brabo's was niet specifiek genoeg las ik
). Vandaag neemt STW weer het voortouw en flusht de DB'ers er zodanig uit dat ze hun plekje kunnen claimen. Wederom weer eens gefeliciteerd met deze prestatie!
Nog iemand die opvalt is Ronnie Doorzon die weeres een mooie flush wegzet! That't the spirit!
Ook vandaag zijn er weer mijlpalen te verdelen en wel aan Debbus en wouter.cuypers. Vele feli's luitjes!
Gisteren was het een rustig dagje bij F@H waarin we een redelijke score hebben weggezet. We dalen nog wel twee plekjes in de daily, maar daar kun je weinig waarde aan hechten.
Waar we wel waarde aan hechten is de arrival van een nieuw lid bij DPC!
Welkom _New_Folder0twisted!
Nog iets om waarde aan te hechten is het gevecht dat duidelijk in volle gang is tussen STW en Division Brabant (Brabo's was niet specifiek genoeg las ik
Nog iemand die opvalt is Ronnie Doorzon die weeres een mooie flush wegzet! That't the spirit!
Ook vandaag zijn er weer mijlpalen te verdelen en wel aan Debbus en wouter.cuypers. Vele feli's luitjes!
Folding@Home hitparade van 2004-07-21 Top 30 daily flushing members: (87/1232) = 7%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
0 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: _New_Folder0twisted, |
0 retirements |
Aantal leden: 1232 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy