abo prijzen etc etc in telefonie...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

Topicstarter
Beste Mede tweakers,

Nu ben ik al de zoveelste post tegengekomen over waar ik de k700i het goedkoopste kan krijgen met of zonder abbo....

Misschien eens een idee o daar een apart topic voor te maken?
Of ben ik de enige die zich hieraan ergert? ( kan heel goed hoor !!)
Ikzelf vind het dus zwaar Kilo Utrecht Tango om als ik info wil over themes, specs etc etc etc , een hele rij prijzen van abbo'ste moeten doorspitten....

Maar goed, tis maar een idee...

Iemand hier een mening over?

Grtz

Yor

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Daar is www.telecomvergelijker.nl al voor. Om een apart topic ervoor te maken lijkt me onnodig.
Maar ik erger me ook wel aan al die posts die over de beste aanbiedingen gaan.
Nog meer overigens aan de posts waarin het gaat over "Wanneer gaat aanbieder X zijn tarieven weer veranderen zodat ik kan opzeggen?"

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik ben met je eens dat dit absoluut niet thuishoort in de 'grote' topics die inhoudelijk over bepaalde GSM's zouden moeten gaan. Maar, zoals Canaria zegt; info die je zo op de verschillende vergelijkingssites kunt vinden, hoeft ook geen apart topic op GoT te hebben. Bovendien denk ik dat zo'n apart algemeen prijzentopic ook erg onoverzichtelijk wordt, maar voor elke telefoon een apart-prijzentopic openen gaat echt te ver. GoT is daar nou eenmaal niet voor bedoeld :)

Kortom: Als je in een 'groot' topic een storende "waar kan ik telefoon X het beste kopen?"-reply ziet, dan kun je daar een Topicreport over zetten waarna de reply wordt getrashed ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR