"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Voorlopig kun je toch als alternatief de naam van de kast zelf opgeven m.a.w. geen artikel opgeven maar plain text?
ARME AOW’er
Klopt, maar het zou fijn zijn als het via de database zou kunnen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Normaal gesproken kan je inderdaad gewoon zelf een naam invullen, maar als je per se wilt dat je case en CCFL opgenomen worden, kan je helemaal onderin http://www.tweakers.net/pricewatch op 'Product toevoegen' klikken. Na goedkeuring van een Frontpage Admin zal het dan in de PW komen te staan.
Die optie ken ik, maar toen ik daar laatst wat PDA dingen wilde toevoegen werd het allemaal geweigerd omdat het niet van toepassing zou zijn
Jeremy Clarkson
Niet alle producten horen in de PW inderdaad. Voor PDA's zijn dat onder meer hoesjes en andere 'verpakkingen'.Arno schreef op 22 juli 2004 @ 00:50:
Die optie ken ik, maar toen ik daar laatst wat PDA dingen wilde toevoegen werd het allemaal geweigerd omdat het niet van toepassing zou zijn
Mjah, ok. Als ik ze zo toevoeg, wil jij er dan nog naar kijken binnekort?
Ik zal ze in elk geval alvast toevoegen.
Ik zal ze in elk geval alvast toevoegen.
Nu wel, net nog niet
[ Voor 43% gewijzigd door Arno op 22-07-2004 01:03 ]
Jeremy Clarkson
Zolang ingstuurde spullen relevant en naar behoren zijn ingevuld, voegen wij ze toe. Er worden dagelijks tientallen (zoniet honderden) items gecontroleerd. Om alles dus in goede banen te laten gaan zijn we vrij streng in die controle. Zorg dat je een goeie naamgeving hebt van datgene wat je graag had zien toegevoegd met de bijbehorende urrel naar de fabrikant, en klaar is * Arno
.
Op voorwaarde dat ze in de PW thuishoren natuurlijkRobin Vreuls schreef op 22 juli 2004 @ 02:38:
Zolang ingstuurde spullen relevant en naar behoren zijn ingevuld, voegen wij ze toe.
Pagina: 1