ik ben goed met longsword en marksman weet iemand waar ik een goede boog en longsword kan halen ik heb nu glassclaymore en bonemold longbow ik heb alle 2 de uitbreidingen
Google is je vriend Bart!
Laat is zien wat je zelf al gezocht hebt.
Ik vind het nogal een slechte TS
Laat is zien wat je zelf al gezocht hebt.
Ik vind het nogal een slechte TS
volgens mij is dit een reactie op een topic, maar heeftie op et "new topic" knopje geklikt, ipv "post reply"
Sterker nog ik heb echt geen idee waar je het over hebt! Dit topic gaat op slot denk ik, ik denk dat je de F.A.Q. maar even moet lezen en dan vooral het deel over hoe start ik een topic.
Verder sterkte met je probleem/vraag.
Welkom @ GoT trouwens! Lees eerst even wat topics door en de FAQ's dan weet je ongeveer hoe het hier aan toe gaat.
Verder sterkte met je probleem/vraag.
Welkom @ GoT trouwens! Lees eerst even wat topics door en de FAQ's dan weet je ongeveer hoe het hier aan toe gaat.
[ Voor 34% gewijzigd door Operations op 22-07-2004 00:14 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Aangezien dit zijn eerste post is, hoort het niet in een topic maar is het wel degelijk een TS.
@bart11: Neem eerst de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even door, en formuleer aan de hand daarvan een goede topicstart. Good luck!
@bart11: Neem eerst de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even door, en formuleer aan de hand daarvan een goede topicstart. Good luck!
offtopic:
Welkom @ GoT
Welkom @ GoT
[ Voor 5% gewijzigd door ACID-dude op 22-07-2004 00:17 ]
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Je zal waarschijnlijk wel ergens een reply hebben willen doen 
Dan moet je ook wel op 'reply' drukken en niet 'new topic'
Dan moet je ook wel op 'reply' drukken en niet 'new topic'
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()