Ik koop vorige week een doos met 10 Philips 80 min. CD's, alles leuk en aardig, allemaal apart verpakt. Zit ook een boekje in waarop staat 80 min. Verbreek het sealtje en wat blijkt? Er zitten gewoon 74 min. CD's in joh! Hehehe iemand anders hetzelfde?
vorige week dezlefde cd's gehaald bij mycom in Eindhoven, alles klopte, misschien kleinschalige fout van philips??
Audi: Vorsprung durch Technik
Hehehe, had iemand die ik ken ook. Hij had 80 minuten Platinum recordables gekocht, en in 1 doosje zaten in plaats van 10 recordables 10 RW's (en dan high speed)
Maar hij heeft er al 7 gewoon gebrand met z'n 4x plex...
Damn, da's echt zonde, die 3 ga ik denk ik van hem over nemen.
Vat niet hoe Mycom dan geflest is:?Op maandag 25 december 2000 16:31 schreef DJNelis het volgende:
Ik koop vorige week een doos met 10 Philips 80 min. CD's, alles leuk en aardig, allemaal apart verpakt. Zit ook een boekje in waarop staat 80 min. Verbreek het sealtje en wat blijkt? Er zitten gewoon 74 min. CD's in joh! Hehehe iemand anders hetzelfde?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Duh.. waarschijnlijk heeft mycom dus een hele vracht met 80 min cd's waar 74 min cd's inzitten.. er zullen dus wel wat boze klantjes komen
Dat bedoel ik, die gast zei ook nog van: "Net binnen, stad en land afgebeld, nergens meer 80ers te krijgen, blabla..."
sorry.. mijn fouthe WIMO zoek ff een ander plaatje..
Verwijderd
storm in een welbekend glaasje sap ...Op woensdag 27 december 2000 18:53 schreef DJNelis het volgende:
Update: wel 80 min, foute opdruk op de CD.
Verwijderd
Je kunt een RW toch wissen??Op maandag 25 december 2000 23:43 schreef Toewan het volgende:
Hehehe, had iemand die ik ken ook. Hij had 80 minuten Platinum recordables gekocht, en in 1 doosje zaten in plaats van 10 recordables 10 RW's (en dan high speed)
Pagina: 1