Toon posts:

Giga kosten na tweede hands SE t68i, heeft iemand raad??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn vakantie een tweede hand telefoon gekocht bij Telfoonstad op de ferdinandbolstraat in amsterdam. Ik moest een triband hebben en heb toen voor 60 euro de SE-t68i gekocht.
Nu ben ik terug van vakantie en heb een gigantische rekening (>300 euro).
Wat blijkt.. de telefoon die ik gekocht heb had als instelling dat ie elke 5 minuten email ging ophalen. Echter, ik moet hier vodafone nog over bellen maar belt ie dan naar het eigen nummer. In NL gaat dat per mb en omdat er niks binnen kwam zitten er dus geen kosten aan. In het buitenland gaat het echter per minuut, en zijn die kosten dus flink opgelopen. Mijn telefoon heeft het de hele tijd gedaan en ik heb niks gemerkt, maar dat schijnt ie dan ook op de achtergrond te doen.
Heeft iemand nog hoop voor me dat ik deze kosten nog ergens kan verhalen.. of heb ik gewoon de pech gehad dat ik een telefoon heb gekocht met deze instellingen?

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 20:10
nou als ik een 2ehands telefoon koop maak ik eerst even een reset of met andere woorden laad ik de fabrieksinstellingen. Denk niet dat je die kosten ergens kan verhalen, fout ligt toch bij jou.

[ Voor 24% gewijzigd door Maite op 21-07-2004 23:32 ]

• remcohn
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025
ook in het buitenland gaat het per meg, maar alleen al het checken kost +/- 1.2k per keer op mijn t68i. en met een koste van 15 a 30 euro per meg gaat ook dat erg hard

ben bang dat je dat gewoon moet betalen omdat jij dat verkeer gewoon gegenereerd heb

remco

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je hebt gewoon pech; dan had je die telefoon eerst maar ff goed moeten configureren. Er is werkelijk niemand die dit voor je gaat betalen.

(RTFM! :P)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
remcohn schreef op 21 juli 2004 @ 23:33:
ook in het buitenland gaat het per meg, maar alleen al het checken kost +/- 1.2k per keer op mijn t68i. en met een koste van 15 a 30 euro per meg gaat ook dat erg hard

ben bang dat je dat gewoon moet betalen omdat jij dat verkeer gewoon gegenereerd heb

remco
Ehh bij T-mobile zeiden ze dat als GPRS daar niet beschikbaar is dat ie dan automatisch overgaat op GSM. Daarnaast is het rare dat ie inbeld op een prive nummer.. Die persoon was het waarschijnlijk na een tijdje zat en heeft m gewoon 37 minuten laten lopen :s