Toon posts:

[XP] Taakbeheer ziet er anders uit !?*

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje rondgezocht met de zoekfunctie in de tweakers fora, maar niet gevonden wat een oplossing is op mijn probleem.
Ik had laatst een behoorlijke hanger met windows en heb ik een paar keer ctrl+alt.del ingedrukt uit frustratie :S
Maar het geval is nu dat ik als ik dus weer ctrl+alt+del indruk dan krijg ik alleen nog maar een scherm te zien met een rij van gebruikersnaam, cpu gebruik en geheugengebruik, waar zijn alle andere schermen gebleven zoals netwerk en programma beheer etc.
Ik heb echt geen idee en hoop dat iemand mij niet al te ingewikkeld kan uitleggen hoe ik het weer normaal krijf zonder windows opnieuw te moeten installen.
Sorry voor het lange verhaal ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mijn task manager heeft geen menu meer?? :)

Vertel even welk OS dan kan ik dat in je topic titel zetten :)

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

dubbel klik eens op de 'grijze' rand van je taakbeheer, et voila :)

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Het ging om windows XP, maar ik ben er al uit door idd gewoon op de grijze rand te dubbelklikken :S ik d8 dat ik dat al 's geprobeerd had :S nou hardstikku bedankt !! zeker zo snel dat had ik niet verwacht !!
nogmaaks dank !!
*slotje*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Handig he; zo'n FAQ :) Probeer in het vervolg even door de veelgestelde vragen heen te spitten voordat je een vraag stelt; dan kun je je eigen probleem nog sneller oplossen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.