Ik ben die-hard xbox speler en nu is mijn wens al een aantal jaren om zo'n kast zoals die in winkels staan(V&D, Free recordshop, Burgerking etc.) met een xbox erin te hebben. Nu aan jullie de vraag hoe en of ik er überhaupt aan kan komen. Weet iemand misschien trouwens hoe deze kasten officieel heten of hoe ze genoemd worden zodat ik verder kan zoeken met wat meer info over de kast.
Verwijderd
stuur een mail naar de intertoys, ikzelf heb een half jaar stage gelopen op het hoofdkantoor van intertoys en daar konden ze gewoon worden besteld. E-mail adres is: i-mail@intertoys.nl
Ik vraag me echt af of dat kan. Ik werk bij bart-smit en volgens mij (weet het niet zeker) blijven die kasten gewoon eigendom van sony in het geval van de playstation. Soms komt er iemand langs om de spellen te verwisselen en hem te repareren als ie kapot is. Maar ik zou gewoon mailen naar ms.
Wat je idd het beste kan proberen is gewoon microsoft bellen/schrijven/mailen ...
Je kan ook vragen aan de plaatselijke speelgoedboer of wanneer ze zo'n ding weg doen, m aan jou willen geven.
Je kan ook vragen aan de plaatselijke speelgoedboer of wanneer ze zo'n ding weg doen, m aan jou willen geven.
Ik heb zo'n sony ding gezien die je gewoon bij sony kunt kopen gewoon bij hun bestellen. dan kun je hem huuren of kopen. maar let op je betaald dan voor het apparaat de controllers de games de hele omhuizing en ook nog een niet te ziekelijke duure TV die er in zit
zo zal dat toch ook wel kunnen bij een xbox of gamecube
Ik kan er straks een over kopen van een crech over 1 jaar of zow
een ps2 kast dan he.
zo zal dat toch ook wel kunnen bij een xbox of gamecube
Ik kan er straks een over kopen van een crech over 1 jaar of zow
FreeReef.nl
Je zit hier op het Mod forum, misschien leuk om zelf aan de hand van foto's er zelf een te maken? Zal toch wel niet _zo_ moeilijk zijn...
Ioniq 5 P45
op marktplaats zag ik er laatst 1 langskomen, ik wou m miss kopen voor gebruik.
Maar toch niet gedaan.
Maar toch niet gedaan.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
creatief met hout,verf,aluminium en modskills will doe the trucSpiller schreef op 22 juli 2004 @ 18:14:
Je zit hier op het Mod forum, misschien leuk om zelf aan de hand van foto's er zelf een te maken? Zal toch wel niet _zo_ moeilijk zijn...
Je bent toch een tweaker voor iets, bouw gewoon zelf iets. Je kunt het dan naar hartelust aanpassen en je hebt er veel meer voldoening aan.
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Is het modden van een arcadekast geen optie?
b.v.:
http://marktplaats.nl/mar...okasten/5346.htm?oudei=20
b.v.:
http://marktplaats.nl/mar...okasten/5346.htm?oudei=20
"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk
Pagina: 1