[iPod] wisselen tussen Windows en Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:40

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Topicstarter
Binnenkort koop ik een Powerbook. Uiteraard zal mijn 3G iPod ook wel eens kennis maken met de fireware interface van die PB. Nu zag ik onlangs in de settings van mijn iPod dat de bestandsindeling een windows structuur heeft.

Heeft dat gevolgen als ik mijn iPod straks aan een PB hangt (en weer terug)?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Als je eerst onder windows hebt gebruikt en dan onder mac, dan zou het gewoon moeten werken.
Mijn vriend heeft windows en ik mac, hij haalt regelmatig muziek van mijn mac af met itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
Is geen enkel probleem.

Mac kan zowel Mac als Windows structuur lezen,
Windows alleen Windows structuur.

Gewoon zo laten dus, alleen als je je iPod voor het eerst aansluit op je Mac, gaat hij vragen of je hem wilt synchroniseren... NIET DOEN! Hij kijkt dan naar de iTunes op je Powerbook, en die is leeg. Vervolgens wist hij dan ook alles op je iPod.

Zet dus synchroniseren op de PowerBook op handmatig, dan laat hij de iPod met rust, maar je kunt dan wel via de PowerBook naar je iPod luisteren en de HD gebruiken voor opslag. Zet je nummers handmatig vanaf je PowerBook naar je iPod, zullen ze worden gewist zodra je hem synchroniseerd met je PC, want daar staan die nieuwe nummers niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:08
Een handig tooltje om de nummers van je ipod naar je mac te copieren is PodWorks. Gebruik ik ook.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:40

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Topicstarter
unSOUND schreef op 21 juli 2004 @ 23:00:

Gewoon zo laten dus, alleen als je je iPod voor het eerst aansluit op je Mac, gaat hij vragen of je hem wilt synchroniseren... NIET DOEN! Hij kijkt dan naar de iTunes op je Powerbook, en die is leeg. Vervolgens wist hij dan ook alles op je iPod.
Da's een goede om in de gaten te houden.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Pagina: 1