Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enermax noisetaker icm aerogate werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 19:06

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een enermax noise taker 420 watt voeding gekocht. Een coolermaster aerogate 2 had ik al en werkte met m'n oude voeding perfect.
Toen ik m'n nieuwe voeding had gemonteerd deed m'n pc niks meer als...PIEP.
Zodra ik de aerogate eruit haal start ie goed op, maar zodra ik hem er weer probeer in te steken doet m'n pc niks meer.

Allleen dit topic gaf hetzelfde probleem, maar lost niets op. Coolermaster Aerogate II blaast voeding op

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Je hebt dus altijd de aerogate gehad, met je oude voeding, en dat werkte geod ? Zo niet, dan is je aerogate kapot. Maar zou het niet goed kunnen dat tijdens het wisselen van voeding, je iets hebt aangeraakt of veranderd waardoor je nu kortlsuiting maakt.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:14

CerandoX.nl

Vides

Ik heb dit probleem ook wel eens als ik mijn pc opstart.Maar als ik dan even de spanning eraf haalt en weer erop zet is er niets aan de hand en werkt mijn aerogate gewoon.

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 19:06

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 22:00:
Je hebt dus altijd de aerogate gehad, met je oude voeding, en dat werkte geod ? Zo niet, dan is je aerogate kapot. Maar zou het niet goed kunnen dat tijdens het wisselen van voeding, je iets hebt aangeraakt of veranderd waardoor je nu kortlsuiting maakt.
nope want ik heb de aerogate in een andere pc gehangen en toen werkte alles wel... het is waarschijnlijk echt een comflict met mijn nieuwe enermax en die aerogate.

Specs: Server, WS boven, WS beneden