Sja, ik weet niet of ik moet lachen of huilen om dit soort dingen. Het is iig slecht genoeg om niet succesvol te worden denk ik

.
Om maar ff wat dingetjes te noemen:
- die minder spl afval bereik je alleen maar met een line array. En de werking van een line array wordt onder andere bepaald door zijn lengte. Een lengte van een meter is goed voor line array werking tot meer dan 300Hz. En waarschijnlijk maar tot 5Khz ofzo, want ze zullen de driver wel niet dicht genoeg op elkaar hebben geplaatst. Dikke kans dat ze dezelde full range drivers gebruikt hebben als in al die meuk van ze (802, 401, enz), en dan heb ik het nog niet eens over die stomme 6.5" woofers die ze in al hun "sub" ontwerpen gebruiken. Het is technisch gezien een hele uitdaging om een goede line array te ontwerpen, iets waar een helehoop fabrikanten zich al op geworpen hebben (wel serieuze merken zoals L-Acoustics, Meyer sound, Axys, EAW, Adamson, Martin, JBL, enz). Dit is geen serieuze poging

.
- een luidspreker bovenop heteen wat je versterkt is geen goed idee. Feedback en overspraak is het logische gevolg. Kan een klein kind bedenken.
- Elke muzikant vind zichzelf belangrijk en zal zichzelf een zo prominent mogelijke rol in het geheel proberen toe te dichten. Iedere muziekant zijn eigen "geluidssysteem" (tussen dikke aanhalingstekens) geven is dan ook geen goed idee, dat wordt een chaos.
- één van de uitdagingen van professionele audio is om het geluid op de juiste plek te krijgen. Dus geluid naar het publiek toe en zo min mogelijk op wanden en het toneel/podium. Dit bereik je met line arrays/hornloading/conventionele array's/vliegen van luidsprekers/whatever, maar niet door op het podium meerdere luidsprekers te zetten die het geluid 180 graden breed pissen

.
- ook onderdeel van een goed optreden is een goede monitormix. Het moeilijkste onderdeel voor de geluidstech en het belangijkste voor de muzikant. Dit systeem maakt een monitormix uberhaupt onmogelijk.
Kortom: gewoon dikke onzin. Misschien dat een paar kleine bandjes met een klein budget die af en toe op een feestje of een bruiloft staan, zo'n setje aanschaffen. Maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Om af te sluiten een serieus geluidssysteem van L-Acoustics: V-Dosc