[Exchange 2003] zomaar in andere mailboxen kijken

Pagina: 1
Acties:

• FiXxXeR39
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 17:22

FiXxXeR39

FiXxXeR wants to fix things

Topicstarter
Ik heb een Exchange 2003 server met ongeveer 25 clients. Werkt allemaal netjes en correct, maar op de werkstations kan ik zo in een andere gebruikers mailbox kijken. Dit doe ik dan door Outlook 2000 te starten en vervolgens Bestand --> Openen --> Map andere gebruiker . . .

Wel leuk, maar niet de bedoeling voor het grootste deel van de gebruikers. Waar, hoe en wat stel ik in, om dit te voorkomen ?

FiXxXeR

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
mailbox rights vanuit je AD?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• FiXxXeR39

FiXxXeR39

Topicstarter
Heb ik gevonden. Zie daar een hele waslijst staan. De gebruiker 'zelf' moet er altijd in staan, maar welke kan ik er dan allemaal uithalen ???

FiXxXeR

Verwijderd

Ik zou "Administrator(s)" laten staan, maar de rest kan er uit zo ongeveer. Haal vooral "everyone" of "iedereen" eruit. "SYSTEM" kan er ook in staan, dat is prima.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je er al eens over nagedacht om een cursus te gaan volgen over Exchange? Of misschien helpt een goed boek je wel op weg. Het lijkt me geen goed idee dat wij je hier aan het handje gaan nemen in ieder geval :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je ook items wijzigen van andere gebruikers ? Lijkt erop dat op serverniveau rechten zijn ingesteld die doorgegeven worden aan onderliggende objecten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• FiXxXeR39

FiXxXeR39

Topicstarter
Ja dat is inderdaad het geval. Kan ik dat aanpassen ?

FiXxXeR

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
FiXxXeR39 schreef op 21 juli 2004 @ 22:17:
Ja dat is inderdaad het geval. Kan ik dat aanpassen ?
wat geerft van je mailbox store, dus daar zou je het moeten aanpassen (bovenliggend niveau dus)

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1