[Far Cry] Geen geluid na patch 1.2

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 07:59
Ik heb patch 1.2 geinstalleerd voor Far Cry (voor er iemand over begint, op de legale versie, met 5 CD's), en nu heb ik onder geen mogelijkheid nog geluid!

Muziek werkt wel, geluid (schieten, voetstappen, ...) werkt niet...

Ik heb al alle opties geprobeerd in Far Cry (alle mogelijkheden en combinaties met opties uit te schakelen en in te schakelen geprobeerd)
Ook in DXDiag heb ik al alle 4 de opties voor de acceleratie van Dxsound geprobeerd.
De drivers van m'n Audigy 2 zijn de laatste available, XP ook up to date, DX9b ook...

Heeft er iemand nog een ideetje? Of iemand die dit ook aan de hand heeft?

ps: mirror voor Far Cry patch 1.2: http://www.damn.be/files2

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

offtopic:
Lieve Mirror :*

• Shaidar
Ok, heb Far Cry gedeinstalleerd, patch 1.1 erover gegooid, en het geluid was terug.

Toen heb ik gewoon een benchmark voor Far Cry gedraaid (HOC_FCBench), alles goed en wel ..

Daarna startte ik Far Cry terug op, en géén sound! Dus misschien ligt het daar wel aan ...

Morgen de-installeer in Far Cry weer, pleur er 1.2 over, en zal dan zien of de sound blijft ... (nu ff niet fit genoeg meer om met 5 cd's te zitten jongleren)

• Shaidar
Ok, het werkt allemaal nu. Wat ik gedaan heb:

- deinstallatie van Far Cry
- installatie Far Cry (en getest of ik geluid had)
- installatie van Patch 1.2
- de installatie van patch 1.2 zag dat er blijkbaar patch 1.1 nog geinstalleerd was (registry ergens?)
- installatie gecancelled
- via add/remove programs een "repair" van Far Cry gedaan (vroeg enkel cd5)
- installatie van patch 1.2
- getest, en het werkt ... op sommige binnenlocaties heb ik 170 FPS, yay!

En het is zalig om op het "auto-detect" knopje te drukken, en dat ie zelf dan alles op "very high" invult, lol!

Nu ga ik beginnen aan een 2de XP installatie met XP2, DX9c en SM3 support voor die laatste nieuwe Forceware drivers op Neowin ... cya later!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:27

White Dust

PlaneScape: Torment

Als je dat nou eerst allemaal had gedaan, had je de tijd dat je dit topic poste nuttiger kunnen besteden ;)

Dit topic is gesloten.