Toon posts:

Dualview werkt niet op mijn Asus Ti4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ti4200 van Asus V9280/TD. Nu heb ik de één van de laatste drivers (61.72) geinstalleerd en heb meteen mijn buro eens opgeruimd :*) (ok ik zie ook het verband niet).
Nu ben ik meteen mijn monitors eens anders gaan zetten en eens naar Nview ban Nvidia gaan kijken. Had in het verleden een G450 en daar ging het heel mooi mee.
Nu heb ik dus al van alles geprobeerd. Horizontale uitbreiding etc. Ergens in een wizard kan ik kiezen voor Dualview. En dat wil ik! Maar dat werkt dus mooi niet. Als ik het aanklik hoor ik XP wel reageren (KLOENK!) maar ik krijg dus geen verschillende resoluties per monitor. Alleen een stretch over de 2 schermen.
Als ik bij de standaard Display Properties kijk dan zie ik ook maar 1 monitor staan.
Ik heb ook Ultramon gebruikt maar die geeft bij het opstarten een waarschuwing dat er maar een monitor aanwezig is :? en dat terwijl er 2 aanhangen en de 'stretchmode' wel kan.
Ik kan dus niet kiezen dat ik de Desktop kan uitbreiden naar 2 monitoren. Iemand een ide? Of werkt dit niet op mijn kaart?

System:Amd XP 3200+, Abit NF7-S, Asus Geforce Ti4200 128mb, 1GB Dualchannel, WINXP servicepack 1

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor die functie moet je videokaart 2 ramdacs hebben, wat bij de meeste kaarten wel het geval is volgens mij (maar sommigen hebben het ook niet!). Zoek anders even voor de zekerheid op of je kaart dit heeft.

[edit] op de site van Asus zie ik dit staan: 2nd VGA YES. Het zou hardwarematig wel moeten kunnen dus...

[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 21-07-2004 21:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op 21 juli 2004 @ 21:31:

[edit] op de site van Asus zie ik dit staan: 2nd VGA YES. Het zou hardwarematig wel moeten kunnen dus...
Hij doet het ook, maar dan alleen de boel uitsmeren over 2 schermen en niet verschillende resoluties. Of kan 1 Ramdac ook 2 schermen aansturen?

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost!!! Eerst de driver weggehaald met Driver Cleaner. De laatste officieële NVidia-driver geinstalleerd, en draaien maar!!! :) :) :)
Gooit deze maar dicht!