Help! ik wordt door chello gehackt@!

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Mensen ik heb thuis een wireless verbinding liggen met een adsl planet internet account... en opeens krijg ik een chello inlogscherm ervoor! heel soms als ik de verbinding even verbreek kan ik nog op mijn eigen netwerk verder...

Hoe kan dit? zou er iemand anders in de buurt een wireless chello verbinding proberen te fixen?

Verhelp ik dit (ja ik weet het dom) door de WEP beveiliging in te stellen?

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Als jij een chello inlog scherm voor je krijgt, dan lijkt het eerder dat jouw pc inlogt op een ander wireless netwerk. Weet je zeker dat dit niet het geval is ?

4015Wp west (Dordrecht)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je ziet waarschijnlijk op een andere draadloos netwerk. Kijk even naar de eigenschappen van je draadloze netwerk verbinding in Windows XP ... hier kun je kijken welke accesspoint/hosts er gevonden zijn. Moet je even die ene weghalen die je niet herkend.

Succes!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• ergodyne1
Dat zou ook best kunnen ja ;)

hoe kan ik dit in godsnaam fixen? ik probeer nu in mijn router te komen maar dat lukt niet echt (Wat voorheen wel lukte)...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heeft je router geen gewone cat5 aansluiting? ff daarop aansluiten, lijkt me dat je er dan gewoon in kan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je weet niet wat er aan de hand is maar wel moord en brand schreeuwen dat je wordt gehackt, wat klopt er niet? :o

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
Ik je wireless instellingen instellen dat ie alleen preferred networks pakt om te connecten..
Bij mijn Cenceptronic Wifikaartje is dat gewoon een optie. "Automatically connect to non-preferred networks" even uitzetten was bij mij de oplossing..

Pvouput live

Verwijderd

ergodyne1 schreef op 21 juli 2004 @ 21:29:
Dat zou ook best kunnen ja ;)

hoe kan ik dit in godsnaam fixen? ik probeer nu in mijn router te komen maar dat lukt niet echt (Wat voorheen wel lukte)...
windows xp neem ik aan?
ga naar je wireless settings, en zet bij voorkeursnetwerken je eigen netwerk bovenaan.

minder nette methode: log in op het wifi-netwerk van die ander, kijk welke gateway je hebt, en surf daar naar toe. iemand die zijn netwerk niet beveiligt, heeft ook geen wachtwoord op zijn router.
ga naar de mac-filter en zet je eigen mac in de deny-lijst. :Y)

• ergodyne1
hmm cat5 ik weet niet wat dat is (beetje netwerknoob :) maar eh probleem is dat de router beneden in een winkel hangt ;) en ik er niet echt makkelijk bij kan zeg maar... maar eh ik probeer via een vast nummer in te loggen in de router en dat kon voorheen altijd prima maar nu opeens niet meer...hmmm vage materie...

Oh ja, met gehacked bedoelde ik niet echt gehacked dude :P

[ Voor 10% gewijzigd door ergodyne1 op 21-07-2004 21:33 ]

Verwijderd

cat5 staat in de faq wat of dat dat is.

netwerkkabel

• ergodyne1
hmm is het normaal dat ik bij 'beschikbare draadloze netwerken' een scherm krijg waarin niks komt? het blijft echt leeg... (vakje wordt niet wit maar blijft geheel beige)

(sorry voor dit Noobish-gelul van me hoor... :X )

Wil niemand mij meer helpen? ik zie geen beschikbare netwerken terwijl ik er wel opzit....

[ Voor 21% gewijzigd door ergodyne1 op 21-07-2004 22:08 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit is idd kansloos zo ...
dreeke schreef op 21 juli 2004 @ 21:31:
Je weet niet wat er aan de hand is maar wel moord en brand schreeuwen dat je wordt gehackt, wat klopt er niet? :o
Dit topic gaat dicht, doe eerst een was voorzonderzoek, verdiep je in de materie en neem wat screenshots voordat je hier als een kip zonder kop gaat staan tokken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.