Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Succes!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
hoe kan ik dit in godsnaam fixen? ik probeer nu in mijn router te komen maar dat lukt niet echt (Wat voorheen wel lukte)...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Bij mijn Cenceptronic Wifikaartje is dat gewoon een optie. "Automatically connect to non-preferred networks" even uitzetten was bij mij de oplossing..
Verwijderd
windows xp neem ik aan?ergodyne1 schreef op 21 juli 2004 @ 21:29:
Dat zou ook best kunnen ja
hoe kan ik dit in godsnaam fixen? ik probeer nu in mijn router te komen maar dat lukt niet echt (Wat voorheen wel lukte)...
ga naar je wireless settings, en zet bij voorkeursnetwerken je eigen netwerk bovenaan.
minder nette methode: log in op het wifi-netwerk van die ander, kijk welke gateway je hebt, en surf daar naar toe. iemand die zijn netwerk niet beveiligt, heeft ook geen wachtwoord op zijn router.
ga naar de mac-filter en zet je eigen mac in de deny-lijst.
Oh ja, met gehacked bedoelde ik niet echt gehacked dude
[ Voor 10% gewijzigd door ergodyne1 op 21-07-2004 21:33 ]
(sorry voor dit Noobish-gelul van me hoor...
Wil niemand mij meer helpen? ik zie geen beschikbare netwerken terwijl ik er wel opzit....
[ Voor 21% gewijzigd door ergodyne1 op 21-07-2004 22:08 ]
Dit topic gaat dicht, doe eerst een was voorzonderzoek, verdiep je in de materie en neem wat screenshots voordat je hier als een kip zonder kop gaat staan tokken.dreeke schreef op 21 juli 2004 @ 21:31:
Je weet niet wat er aan de hand is maar wel moord en brand schreeuwen dat je wordt gehackt, wat klopt er niet?
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()