hij loopt lekker 180 mhz i.p.v 143 maar als ik soms opstart heb ik geen beeld
moet ik hem noch een keer aan en uit zetten start hij wel soms verschijnen lijnen door windows sherm niet een niet een paar heel t scherm flipt is ie keduk heefd een dik half jaar op 180 gedraait zonder problemen ik ga toch een geforce gts/pro mer 64 mb kopen
over maand of 4 heb ik t geld
houd die voodoo t noch wel m'n ouwede vertouwde voodoo
Ehh .. ok, das jammer voor je. Daar heb ik twee woorden voor : punt en komma
...
ik kan er ook niet alles aan doen dat ik zoveel tikvouten maak ik ben
[faq mode]
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.
[faq mode]
[faq mode]
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.
[faq mode]
Verwijderd
OOOOOOOOOOOOOPS SSOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYY
Dat wist ik niet. Ik heb weer een wijze les geleerd vandaag: niet te snel oordelen. Sorry
Dat wist ik niet. Ik heb weer een wijze les geleerd vandaag: niet te snel oordelen. Sorry
Ok beetje
flauw van me om daar een geintje over te maken maar het is echt niet te lezen! Plus daar komt nog eens bij dat het nergens over ging, je stelde geen vraag, je deelde alleen ff mee dat je V3 dood is door overclocken en dat je een GTS 64MB gaat kopen ...
meschien kwam t verkeerd over maar hoe denk je dat ik nu post mijn mijn pc waar mijn voodoo 3 in zit ik zeg soms doet ie raar waarom eigelijk ??? of ligt t aan mijn BSE
abit BE 6 2.0 ze zeggen dat die ook raar kunnen doen soms
ps : ik typ nog al snel
abit BE 6 2.0 ze zeggen dat die ook raar kunnen doen soms
ps : ik typ nog al snel
Pagina: 1