Toon posts:

Computer slaat uit bij windows scherm na inbouwen moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het indirecte vervolg op Mobo Asus P4PE-X/TE piept, doet verder niets

Er is een nieuwe moederbord in de computer gezet, degene die in het vorige topic werd beschreven bleek niet te werken en is nu dus vervangen.

Nu ik het nieuwe moederbord erin heb gezet slaat de computer iedere keer uit vlak voor het windows scherm tevoorschijn komt.

Ik heb de BIOS instellingen nagekeken maar heb geen idee wat er mee te maken zou kunnen hebben.

Forum heb ik ook nagezocht , maar iets wat leek op het probleem dat ik ondervindt heb ik niet kunnen vinden.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb je bij het vorige mobo wel de kans gehad windows erop te zetten (dus opnieuw , aangezien windows nogal probs geeft met een dergelijke wissel van chipset)

Als je sinds je vorige mobo geen reinstall gedaan hebt kun je dat toch even doen :)

Raku

Verwijderd

incompatibele drivers van vorig moederbord ?

[edit]
zoals zero al bedoelt :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 21:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 21:21:
incompatibele drivers van vorig moederbord ?
Dat zou nog wel eens kunnen aangezien de vorige een AMD was en dit een Pentium betreft :P

Maar ik had stiekum gehoopt dat het toch nog gewoon een beetje zou gaan werken en dat ik dan de drivers zou kunnen updaten. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 21:23:
[...]

Dat zou nog wel eens kunnen aangezien de vorige een AMD was en dit een Pentium betreft :P

Maar ik had stiekum gehoopt dat het toch nog gewoon een beetje zou gaan werken en dat ik dan de drivers zou kunnen updaten.
dat kan:

in veilige modus starten en de device manager helemaal leeghalen en opnieuw opstarten en dan word alles gevonden van je nieuwe bordje... hoop ik tenminste... en anders een herinstall

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 21:25:
[...]

dat kan:

in veilige modus starten en de device manager helemaal leeghalen en opnieuw opstarten en dan word alles gevonden van je nieuwe bordje... hoop ik tenminste... en anders een herinstall
Veilige modus werkt niet dus ben em nu opnieuw aan het installeren.

Wederom weer mijn dank aan de betrokkenen, laten we hopen dat dit het probleem gaat oplossen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 21:28 ]

Pagina: 1