Toon posts:

Browser flipt bij zoeken op Google naar bepaald woord *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een dag kloten DENK ik dat ik het gevonden heb.
Sinds gisteren avond dacht ik dat er een fout in mijn pc zat, dus zoeken, puzzelen, niets dat me dichterbij bracht.
Nou vanmiddag laat was ik het echt zat dus me backup teug gezet, en wat denk je precies het zelfde.

Ik heb voor wat het waard is een P4 80 gb 512

Als ik naar google ga en zoek op afbeeldingen gaat alles goed TOTDAT ik "rotsachtig" in tik en dan ga zoeken vanaf dat moment problemen soms krijg ik 1 tump te zien maar meestal geen en blijft in de status balk staan bezig met downloaden van 20 afbeeldingen.
ok dan niet dan hou je afbeeldingen zou je zeggen toch!?
maar als ik nu naar tweakers net ga mis ik dus ook de helft van de opbouw van de pagina??
en dat blijft zo totdat ik 1 me cookies en temp leeg maak of het internet sluit en weer opnieuw opstart.

Iemand ineg idee NEE ik heb niet gedronken maar begin wel kippig te wordenna een dag puzzelen.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 16:15
welke browser/ os?

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Klik eens hier.

Kijken of het dan wel werkt.

Obviously you're not a golfer

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je gebruikt IE waarschijnlijk? Gooi je internetcache eens leeg, iets anders kan ik niet bedenken eigenlijk. Of het zou iets van spyware/adware moeten zijn, dus probeer daar ook nog even op te scannen :) .

Verwijderd

en anders een andere browser proberen he ;) en kijken of het daar ook gebeurd :)

Verwijderd

Topicstarter
oeps foutje IE 6 en XP pro zonder service pack

Verwijderd

Topicstarter
RèLF schreef op 21 juli 2004 @ 21:06:
Klik eens hier.

Kijken of het dan wel werkt.
Nee dat is het zelfde blijft op 20 staan

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik maak even een duidelijke topictitel :)

Google foutje? > [IE] Flipt bij zoeken op Google naar bepaald woord *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 21 juli 2004 @ 21:07:
Je gebruikt IE waarschijnlijk? Gooi je internetcache eens leeg, iets anders kan ik niet bedenken eigenlijk. Of het zou iets van spyware/adware moeten zijn, dus probeer daar ook nog even op te scannen :) .
Zou ik wel will doen maar waar doe ik dat?? niet zo moeilijk tegen een blondje he :*)
Maar dan nog blijft het vreemd alle onderwerpen waar ik naar zoek geen probleem enkel en aleen rotsachtig

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Extra->Internet Opties->Bestanden verwijderen

Maar je gebruikt IE, dus dikke kans dat je gewoon spyware te pakken hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door Glashelder op 21-07-2004 21:18 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op 21 juli 2004 @ 21:18:
Extra->Internet Opties->Bestanden verwijderen

Maar je gebruikt IE, dus dikke kans dat je gewoon spyware te pakken hebt.
Alleen op het woord rotsachtig????
En dat ik de heb betijfel ik op mijn schone backup staat niets dan het hoog nodige

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 17:13
zoek eens in het AV-forum, daar is wel eens een virus langsgekomen dat een PC liet flippen zodra het woord 'virus' o.i.d. langskwam. Maakte het nog knap lastig om een oplossing voor dat vir*s te vinden. :o

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een beetje zelfwerkzaamheid wordt gewaardeerd op GoT :)

[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 21:20:
[...]

Alleen op het woord rotsachtig????
En dat ik de heb betijfel ik op mijn schone backup staat niets dan het hoog nodige
Dat maakt het alleen maar waarschijnlijker als hij flipt op een woord. Want voor een browser is een [img]"bl44t.jpg"[/img] altijd hetzelfde, of je nou zoekt op rotsachtig of op bush.

daarnaast geef je zelf aan je dan je niet gepatched bent ;)
ongepatchte IE is gewoon gevaarlijk als je het gebruikt

[ Voor 18% gewijzigd door Glashelder op 21-07-2004 21:23 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Tja als ik nu nog niets gedaan had zou ik zeggen je heb gelijk maar ben er al heel de dag mee doende.
En dacht dat ik het had omdat ik het hier op een schone pc heb en ik had al vier kennisen laten kijken en we struikelen allemaal bij rotsachtig.

En nee geen spyware

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op 21 juli 2004 @ 21:22:
[...]

Dat maakt het alleen maar waarschijnlijker als hij flipt op een woord. Want voor een browser is een [img]"bl44t.jpg"[/img] altijd hetzelfde, of je nou zoekt op rotsachtig of op bush.

daarnaast geef je zelf aan je dan je niet gepatched bent ;)
ongepatchte IE is gewoon gevaarlijk als je het gebruikt
Nog een blond vraagje opmerking:
ik heb me autoupdates van windows binnen en geinstaleerd dan ben ik toch epatcht !?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als er staat dat er geen patches beschikbaar zijn wel ja, maar SP1 (Service Pack 1) bevat ook een hoop patches maar die verschijnen niet individueel.

Verder is IE nooit helemaal gepatched, we wachten nog op een paar patches van openstaande lekken.

Over dat blonde; dat geld meestal alleen voor vrouwen, maar in je profiel staat man O-)

Verwijderd

Topicstarter
Internet Explorer 6 Service Pack 1

Deze erop en het werkt dank jullie voor het mee denken.

Tja blond is blond dacht man of vrouw stom is stom toch _/-\o_
Pagina: 1