hey,
Driftig bezig met het vernieuwen van een online database.
De oude site stuikelde over de tabellen en was mega traag door bestanden van meer dan 12K groot .
Dus dacht ik eens met CSS aan de gang te gaan, en het werkt ( bijna ) allemaal naar behoren echter ........
Er is een onderdeel waarbij de database bekeken kan worden.
Mijn idee was om de velden waar de tekst kleiner is dan 2/3 regels allemaal even groot te houden met een naast liggende profile foto.
Werkt leuk tot dat de tekst wel groter wordt, en deze dood leuk de DIV over donderd
In de div heb ik het volgende gedaan
Netscape houd dus de gegeven hoogte aan en het vak stretched niet mee , het gevolg is hier te zien
Hoe kan ik zo iets ranzigs wat in IE en Opera wel werkt ook in NS laten werken
Netscape probleem
Dingen als Height:100% werken natuurlijk niet, en werken met andere percentages ook niet, omdat je niet weer op welke resolutie gekeken wordt.
Is dit soord dingen mogelijk in NS , of ..............
Heb wel in de search gezocht, vindt allerlij style: hoogte problemen , maar niet eenoplossing wat voor mij meer licht in de duisternis geeft
: EDIT : gebruik Netscape 7.2 om de resultaten te bekijken
Driftig bezig met het vernieuwen van een online database.
De oude site stuikelde over de tabellen en was mega traag door bestanden van meer dan 12K groot .
Dus dacht ik eens met CSS aan de gang te gaan, en het werkt ( bijna ) allemaal naar behoren echter ........
Er is een onderdeel waarbij de database bekeken kan worden.
Mijn idee was om de velden waar de tekst kleiner is dan 2/3 regels allemaal even groot te houden met een naast liggende profile foto.
Werkt leuk tot dat de tekst wel groter wordt, en deze dood leuk de DIV over donderd
In de div heb ik het volgende gedaan
code:
1
2
3
| <div class="classnaam" style="height:200px"> ' door ASP wordt de informatie toegevoegd </DIV> |
Netscape houd dus de gegeven hoogte aan en het vak stretched niet mee , het gevolg is hier te zien
Hoe kan ik zo iets ranzigs wat in IE en Opera wel werkt ook in NS laten werken
Netscape probleem
Dingen als Height:100% werken natuurlijk niet, en werken met andere percentages ook niet, omdat je niet weer op welke resolutie gekeken wordt.
Is dit soord dingen mogelijk in NS , of ..............
Heb wel in de search gezocht, vindt allerlij style: hoogte problemen , maar niet eenoplossing wat voor mij meer licht in de duisternis geeft
: EDIT : gebruik Netscape 7.2 om de resultaten te bekijken
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 20:35 ]