Creative muvo 64 mb valt uit

Pagina: 1
Acties:

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-08 07:14
Hey,

Ik heb een Creative muvo 64 mb ( ja ik weet het hij is antiek :P ). Ik heb op mijn scooter een versterker gebouwd 2 x 100 watt met 2 sony xplod boxen erin, waar ik dus de mp3 speler als input gebruik. Maar de laatste tijd trekt mn mp3 speler het niet echt meer, als ik hem zeg maar 10 sec op vol volume afspeel ( wat ik altijd al gedaan heb ) dan valt hij in een keer uit of maakt hij hele rare geluiden. Als hij rare geluiden maakt dan druk ik even op pauze en dan gelijk weer op play dan doet ie het weer 10 secs. Wat kan dit zijn? En hoeveel maanden garantie zit er op deze mp3 speler? Want ik heb hem al anderhalf jaar of zo O-)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik denk dat er gewoon standaard een jaar garantie op zit (is meestal zo)

Anyway , als je normale oordoppen erop aansluit doet hij het wel goed? Zo niet kun je hem denk ik gewoon afschrijven :P

Raku

• michaeltb
lol
nou je het zegt, hij doet het wel als ik s'avonds met oordoppies muziek luister maar dan zet ik hem niet op vol volume
Dus wie helpt? :P

[ Voor 10% gewijzigd door michaeltb op 21-07-2004 20:30 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Zet hem dan eens op vol volume , en kijk wat hij dan doet :)

Raku

Verwijderd

Dit probleem had ik ook als ik hem op de boxen aansluit. Net of hij dat dan niet kan trekken ofzo zeg maar. Met oordopjes nooit geen last van.

• michaeltb
maar er is dus geen oplossing voor?

• michaeltb
nou?
Pagina: 1