Toon posts:

Installeren Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mij binnenkort een nieuwe computer kopen zonder software Windows omdat zo duur is {ik geloof iets van €100,00}
Ik heb zelf mijn computer met Windows Milenium gekocht en heb nu Windows XP PRO geinstalleerd en Milenium van de harde schijf gewist.
Ik vraag mij nu af of ik op lege harde schijf ook mijn Windows XP PRO kan installeren ????
Normaal moet je toch al Windows op de harde schijf hebben wil je een andere Windows versie installeren.
Kun jij mijn een antwoord geven hierop AUB ????

Alvast Hartelijk Dank.

Verwijderd

nee hoor :)

Als je een volledige versie van windows XP prof hebt kan dat gewoon

edit:

als je niet een volledige versie maar een upgrade versie dan moet je tijdens de installatie een windows 98 SE cd-rom eventjes in je cd speler duwen. Daar haalt hij dan wat bestandjes o.i.d. Daarna kan je gewoon verder met de installatie

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 20:07 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nee dat is niet nodig.
je kan windows gewoon op een kale hd zetten.
het enigste wat er kan zijn is : als je een windows upgrade hebt, dan heb je een andere cd nodig waar windows opstaat maar ook dan hoef je de ander niet eerst te installeren :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:06:
nee hoor :)

Als je een volledige versie van windows XP prof hebt kan dat gewoon

edit:
als je niet een volledige versie maar een upgrade versie dan moet je tijdens de installatie een windows 98 SE cd-rom eventjes in je cd speler duwen. Daar haalt hij dan wat bestandjes o.i.d. Daarna kan je gewoon verder met de installatie
Heb je dan 2 versie,s van Windows XP PRO ???

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:46

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Misterjonge bedoeld dat er een cd is die je windows 98 kan upgraden naar xp. En daarnaast bestaat een cd waarmee je xp-pro kan installeren zonder win98. verder gaat t om hetzelfde (dus gewoon win-xp)

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:08:
[...]

Heb je dan 2 versie,s van Windows XP PRO ???
neuh, veel meer: full retail, full oem, upgrade, corporate, + andere maatwerklicenties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Windows te duur --> ga voor een gratis Linux ;)

Er zijn heel veel versies van (OEM, home, pro, home upgrade, pro upgrade, corp, MCE en wat ik vergeet): zie microsoft.com.

Hoe dan ook, de vraag is beantwoord maar dit is niet een vraag die in Software Algemeen thuishoort. Misschien Windows Operating Systems maar aangezien dit al vaak is behandeld, gewoon door proberen is uit te zoeken en het haarfijn door Microsoft wordt uitgelegd op hun website lijkt een topic me overdreven dus verplaats ik niet maar sluit ik. Check microsoft.com, stuur ze eventueel een mailtje en je moet er uit komen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.