Ik heb een laptopvoeding gekocht voor in de auto, deze om precies te zijn. Nu heb ik het voltage dmv de bijgeleverde blokjes en de polairiteit goed ingesteld, maar nu is om een duistere reden het zekeringetje van de voeding gesmolten. Geen ramp, want die zijn overal te krijgen, maar ik zou graag de oorzaak achterhalen.
M'n laptop is volgens de onderkant 19v 2.64A
Op de voeding staat dat het maximale amperage bij 19v 2.7A is. Dit zou dus in theorie geen problemen moeten geven.
Hij smolt door toen hij aangesloten was op m'n laptop eneen beetje aan de autoplug zat te rommelen omdat hij niet helemaal lekker bleef zitten.
De motor van de auto stond uit.
Ik heb geen ID wat de oorzaak is, maar ik heb geen zin om op een rit 10x een zekering te verwisselen.
Iemand een ID waar het fout zit/wat ik fout doe?
M'n laptop is volgens de onderkant 19v 2.64A
Op de voeding staat dat het maximale amperage bij 19v 2.7A is. Dit zou dus in theorie geen problemen moeten geven.
Hij smolt door toen hij aangesloten was op m'n laptop eneen beetje aan de autoplug zat te rommelen omdat hij niet helemaal lekker bleef zitten.
De motor van de auto stond uit.
Ik heb geen ID wat de oorzaak is, maar ik heb geen zin om op een rit 10x een zekering te verwisselen.
Iemand een ID waar het fout zit/wat ik fout doe?
[ Voor 4% gewijzigd door PeterEs op 21-07-2004 20:00 ]