Apple Projector - Jumping Girls?

Pagina: 1
Acties:

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 13:11
Ik heb zojuist gewerkt tijdens de opbouw voor het concert van Simon & Garfunkel in de A'dam Arena, en daar werd vóór en tijdens de soundcheck een briljant mooi filmpje afgespeeld.

De enige informatie die ik heb is dat het filmpje begon met een title screen waar rechtsonder het Apple-logo stond, en de tekst:

Projector

Jumping Girls

En het filmpje toonde vrouwen op een trampoline met rokjes, non-nude overigens, maar geweldig fijn om naar te kijken O+

Hoe dan ook - ik hoopte op Internet wijzer te worden om het eventueel te kunnen bemachtigen, maar Google moest mij het antwoord schuldig blijven.

Kent iemand hier het filmpje toevallig?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Hier in België op kanaal 2 na een bepaald uur worden er "Trampoline girls" getoond tot de volgende dag de programmatie begint. Dat zijn van die meisjes in rokjes die gewoon wat springen voor de camera. Vind er zelf niets aan? :/

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:06

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Je had de woorden vrouwen,rokjes en trampoline in je topic titel moeten verwerken, en in de hk moeten posten, dan had je nu je filmpje gehad :P. (snap zoiezo ni dat je m in av gepost heb)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is het een soort testbeeld of pauzebeeld dan? Of hoe moet ik me het voorstellen?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Inderdaad testbeeld/screensaver, move maar naar de HK voor een antwoord idd :+

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• ESteg
Het leek inderdaad een test-filmpje.

Maar goed: een GoT-search met wat wijdere termen leverde niets op, eerlijk gezegd. Het schijnt dus een bekend fenomeen te zijn - ik zoek nog even door.

Als iemand een download-locatie als tip wil geven, dan is dat uiteraard welkom ;)

[edit]
"Reden" voor AV was dat het uiteraard ging om een vrij professioneel bedrijf dat die dingen op het scherm toverde, en wellicht dat het een exclusief apple-filmpje was. Maar goed, achteraf was HK misschien beter...

[ Voor 29% gewijzigd door ESteg op 21-07-2004 20:18 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 10:44
Waarschijnlijk zit er een copyright op en is het niet zomaar te downloaden :)

|>

• ESteg
Hm, daar heb je een punt... maar misschien is het gewoon een promo-filmpje...? :)

In het geval van copyright mag het uiteraard niet gepost worden hier. Maar in elk ander geval... gaarne ;)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 10:44
Even apple mailen of even navragen bij de organisatoren van het Simon and Garfunkel concert.

Overigens, check sig! :P

|>

Pagina: 1