A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Verwijderd
Kweenie wat precies je bedoeling is met deze post, maar zoals je merkt kan het gewoon niet. De Hi-MD daarentegen kan je wel normale files op je schijfje zetten en de bestanden overkopieren. (dit geldt dus alleen data (.mp3, .avi enz.) en niet de atrac muziek die je erop zet)
Nou ik had het niet eerder geprobeerd en had eerder wel eens gehoord dat je muziek mét copyright niet naar een andere PC kan meenemen. Maar het blijkt nu dus dat je NIKS naar een andere pc kan meenemen. Eenmaal op de MD kan het alleen op de originele pc weer "uitgechecked" worden.
Tsja nogmaals ik vindt dit een onredelijke beperking van de functionaliteit en hoopte eigenlijk te horen dat het wel kan maar dat ik het fout doe
of dat iemand een manier weet om het te omzeilen (eventueel door software van derden).
Als ik een product koop dat bedoeld is om geluid op te nemen en af te spelen dan is het toch idioot dat je het opgenomen geluid niet verder mee kan nemen en alleen mee terug. Dit riekt naar de vuile stank van onredelijkheid
en is een voorbeeld van het dwangmatige verstokte protectionistische gedrag dat de muziek industrie (Sony Music in dit geval) kenmerkt en ervoor zorgt dat consumenten het nu beu zijn en massaal downloaden en kopieren.
VIVA LA REVOLUTION
!!!!!!!!!!!
Tsja nogmaals ik vindt dit een onredelijke beperking van de functionaliteit en hoopte eigenlijk te horen dat het wel kan maar dat ik het fout doe
Als ik een product koop dat bedoeld is om geluid op te nemen en af te spelen dan is het toch idioot dat je het opgenomen geluid niet verder mee kan nemen en alleen mee terug. Dit riekt naar de vuile stank van onredelijkheid
VIVA LA REVOLUTION
Maar niemand kan me helpen me de revolutie
Met NetMD kun je sowieso niets van je disc afhalen. Ook niet op de PC waar je hebt opgenomen. Je kunt hooguit het .ogm file (wat Sonicstage backupped) vrijgeven door het muziekbestand of de disc via Sonicstage te verwijderen/wissen/weetikvelen. Maar daadwerkelijk bits vanaf je disc naar PC kopieren is met NetMD ONMOGELIJK. Als je zoiets toch wilt, zul je voor een HiMD-recorder moeten gaan.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos