3dmark 03 scores submit probleem [patch 340]

Pagina: 1
Acties:

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik kan mijn scores van 3dmark niet online zetten en ik heb hiervoor geen oplossing kunnen vinden.

Zoals in de topictitel te zien is heb ik de build 340 patch maar dat maakt niets uit.

Ik heb ook al geprobeerd mijn firewall uit te zetten maar dat mocht ook niet baten.

Als ik op online resultbrowser klik probeert hij gewoon verbinding te maken en dan zegt hij submission failed.

Hier ff een (onduidelijk) pic :

Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v342/AlexKok33/ScreenHunter_003.jpg

Ik heb hem zelfs (illegaal) geupgrade naar de pro versie om te kijken of dat hielp.
Ik gebruik die extra functies toch niet dus ze hebben nix mis gelopen daar bij futuremark. Maargoed het hielp dus niet en nu zit ik met een probleem.

Ik heb al mijn oude projecten opgeslagen en ik zou graag willen weten hoe ik ze nog eens kan bekijken en als het lukt, te sumitten.

Bij 3dmark 2001 heb ik hetzelfde probleem, en ik heb van allebei de 3dmark versies ook al de oudere geprobeerd maar dat hielp ook niet.

heeft iemand misschien een oplossing?

alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

- onzin -

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 19:45 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het illegaal upgraden was slechts een oplossing die te proberen viel en 3dmark is legaal te downloaden en te gebruiken, dus zie het probleem niet :P. Heb je geen beter en groter screenshot?

Daarnaast, staat de ingebouwde firewall van XP uit? Die was ik bij de laatste format vergeten uit te zetten en die geeft ook vaak problemen :)

[ Voor 44% gewijzigd door We Are Borg op 21-07-2004 19:46 . Reden: Reply is al weggehaald, dus die van mij ook +1 overbodig ]

Verwijderd

We Are Borg schreef op 21 juli 2004 @ 19:45:
[Het illegaal upgraden was slechts een oplossing die te proberen viel en 3dmark is legaal te downloaden en te gebruiken, dus zie het probleem niet :P. Heb je geen beter en groter screenshot?

Daarnaast, staat de ingebouwde firewall van XP uit? Die was ik bij de laatste format vergeten uit te zetten en die geeft ook vaak problemen :)
offtopic:
Pardon, ik heb iets te snel erover heen gelezen.. En inderdaad ik had die reply niet mogen posten, daarom is hij nu ook weg..

Verder sluit ik mij aan bij We Are Borg, ik weet dus verder geen (nuttige) andere oplossingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 19:52 ]

• Solovine
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:48:
[...]

offtopic:
Pardon, ik heb iets te snel erover heen gelezen.. En inderdaad ik had die reply niet mogen posten, daarom is hij nu ook weg..

Verder sluit ik mij aan bij We Are Borg, ik weet dus verder geen (nuttige) andere oplossingen.
De firewall in xp stond al op zijn eena laagst, ik heb hem nu op zeer laag gezet.

kan ik hem eigenlijk helemaal uitzetten? (nergens een optie hiervoor)

Ik heb namelijk een goeie firewall.

Verwijderd

Ik zou hem gewoon helemaal uitzetten, je loopt weinig risico om te kijken of je eventjes je results kan posten. Zoja, ligt het iig daaraan, en je geeft zelf al aan dat je al een firewall hebt.. Je hebt ze toch niet allebei tegelijkertijd aanstaan, toch?

• We Are Borg

We Are Borg

Alexio schreef op 21 juli 2004 @ 19:52:
[...]

De firewall in xp stond al op zijn eena laagst, ik heb hem nu op zeer laag gezet.

kan ik hem eigenlijk helemaal uitzetten? (nergens een optie hiervoor)

Ik heb namelijk een goeie firewall.
Ehm, zover ik weet heeft de firewall geen hoog of laag setting. Alleen uit of aan. Of je draait SP2, die ik namelijk nog niet draai. Heb je het toevallig niet over je internet opties en daar de beveliging? Dat is wat anders namelijk :)

Firewall kan je uitzetten door bij je verbindingeigenschappen het tabblad geavanceerd op te zoeken :)

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 21-07-2004 19:59 ]

• Solovine
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:53:
Ik zou hem gewoon helemaal uitzetten, je loopt weinig risico om te kijken of je eventjes je results kan posten. Zoja, ligt het iig daaraan, en je geeft zelf al aan dat je al een firewall hebt.. Je hebt ze toch niet allebei tegelijkertijd aanstaan, toch?
In mijn laatste post stond min of meer de vraag of het mogelijk was om hem helemaal uit te zetten omdat er niet zo'n instelling is in internetopties (tenminste niet door mij te vinden).

• We Are Borg

We Are Borg

Alexio schreef op 21 juli 2004 @ 20:00:
[...]

In mijn laatste post stond min of meer de vraag of het mogelijk was om hem helemaal uit te zetten omdat er niet zo'n instelling is in internetopties (tenminste niet door mij te vinden).
:D Nu weet ik het zeker, je zit verkeerd te kijken ;). Als je ADSL hebt:

Start -> mijn netwerklocaties -> mijn netwerkverbingen -> zie je een lan verbindingen waarschijnlijk met een slotje erbij. Rechtermuis -> eigenschappen -> geavanceerd -> vinkje uitzetten voor de firewall optie :)

• Solovine
We Are Borg schreef op 21 juli 2004 @ 20:02:
[...]

:D Nu weet ik het zeker, je zit verkeerd te kijken ;). Als je ADSL hebt:

Start -> mijn netwerklocaties -> mijn netwerkverbingen -> zie je een lan verbindingen waarschijnlijk met een slotje erbij. Rechtermuis -> eigenschappen -> geavanceerd -> vinkje uitzetten voor de firewall optie :)
Gelukt, ik denk niet dat het helpt maar toch; ik ga over 3 kwartier ff 3dmark03 runnen.

Bedankt voor de hulp, heb ik weer wat geleerd :Y)
Pagina: 1