Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
ik ben al heel lang aan het twijfelen tussen deze 2 telefoons: de Motorola V525 en de sagem My-V55 ik heb alle specsvergeleken en ervaringforums doorgelezen.

maar over de sagem kon ik minder vinden.
-hoe is de fotoqualiteit in vergelijking van deze 2? de res. is bijde 640x480pixels.

-ik dacht gelezen te hebben dat bij de sagem een mogelijkheid was om een foto toe te voegen bij mensen in de telefoonlijst, zodat er een foto bij komt wanneer je door diegene gebeld wordt. klopt dit? en kan dat bij de motorola ook?

alvast bedankt natuurlijk.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Ik heb een nieuwe Sagem v55 voor je in de aanbieding + prepay pakket

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Flaterik schreef op 21 juli 2004 @ 18:17:
Ik heb een nieuwe Sagem v55 voor je in de aanbieding + prepay pakket
Daar heeft ie toch niets aan? Ik heb ook een V525 voor m in de aanbieding 8)7 .

De fotokwaliteit evenaart elkaar bij deze telefoons, en ja; je kan ook bij de V525 een foto aan het adresboek toevoegen. Het voordeel van de V525 is de clamshell, waardoor het binnenste beeldscherm (TFT) wordt beschermd. Bijkomend nadeel is de kwetsbaarheid. Ik heb zelf de V525 en ben zeer tevreden. De V525 heeft als extra voordeel bluetooth, wat toch wel heel handig is bij synchronisatie met PC.

• BlackLion
bedankt... op dat antwoord was ik dus naar opzoek. :D
wat kun je allemaal doen als je je gsm op pc kunt aansluiten.(ben nog al noob met gsm's)
de sagem heeft een infraroodpoort, daar kan ik dat toch ook mee?

en ik weet steeds nog niet zeker of dat ook geld voor de Sagem dat je kunt zien wie het is als je gebeld word doormiddel van het foto album.

[ Voor 27% gewijzigd door BlackLion op 21-07-2004 18:33 ]

Verwijderd

Met bluetooth kan je evenveel als met infraroodm, maar volgens mij heeft vodafone het versturen van games op je PC naar je MY-X5 geblokkeerd. De v525 heeft dit niet. Met een datakabel op de V525 kan je thema's er op zetten, en je telefoon helemaal modden, kijk maar eens in het grote Motorola V525 topic of www.howardforums.com.

• BlackLion
dat hoeft van mij allemaal niet hoor.
mag ik jouw mening vragen?
wat zou jij nemen als je niet van plan bent om te gaan modden en te gaan connecten met de pc.

is het dan die €50,- verschil waard?

en is het niet zo dat je bij die sagem ook ander achtergronden kunt bestellen ed?

(thnx btw)

Verwijderd

Weet iemand of in deze Sagem die in het Vodafone prepaidpakket zit, ook geschikt is voor Vodafone abbo simmetjes? En/of kan je de simlock er zelf afhalen, dmv een datakabeltje?

Ennee, is er een mogelijkheid om zelf met een datakabel de lelijke Vodafone software eraf te halen en te vervangen door de originele/ recentere?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 21:09 ]

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

mmmm, laatste reply van dit topic misschien 3 maanden geleden, maar ik zit toch met eenzelfde vraag als de laatste poster:

Kun je in de Sagem My V55 ook een abbonement-simmetje stoppen van Vodafone of is deze telefoon zo gelockt dat uitsluitend pre-paid kaartjes van Vodafone gebruikt kunnen worden?

Het WWW kon mij helaas niet verder helpen. Medewerker aan telefoon van online shop wist het niet zo zeker, maar dacht van niet. E-mail aan Onlinewinkel.nl@vodafone.com komt helaas nog steeds geen reactie op na dikke week geleden vraag te hebben gesteld :'( Wie helpt mij aan het juiste antwoord?!?

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Meestal zit er een provider lock op. Meestal zit er trouwens ook een lock op waarbij je wel abbonement in prepaid kan doen, maar niet andersom.

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Tnx. Er is dus een goede kans dat het zou kunnen? Ik wil het alleen eigenlijk wel zeker weten voordat ik het toestel eventueel aanschaf. Met open verpakking erachter komen dat het toch niet kan is de Vodafoneshop niet blij mee denk ik. Iemand in het bezit van het toestel en het wel eens geprobeerd?!?

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Ga gewoon naar de winkel en vraag het, zo beroerd zijn ze niet hoor ;) .

Verwijderd

-Wahtah- schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:19:
Tnx. Er is dus een goede kans dat het zou kunnen? Ik wil het alleen eigenlijk wel zeker weten voordat ik het toestel eventueel aanschaf. Met open verpakking erachter komen dat het toch niet kan is de Vodafoneshop niet blij mee denk ik. Iemand in het bezit van het toestel en het wel eens geprobeerd?!?
Als er een pre-paid-lock opzit, kun je dacht ik vragen bij Vodafone of ze de pre-paid-lock (dus niet de provider-lock) er af willen halen, indien je een abonnement hebt. Even informeren bij Vodafone, vroeger was het altijd 0800-0560.

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:37:
[...]

Als er een pre-paid-lock opzit, kun je dacht ik vragen bij Vodafone of ze de pre-paid-lock (dus niet de provider-lock) er af willen halen, indien je een abonnement hebt. Even informeren bij Vodafone, vroeger was het altijd 0800-0560.
Tnx, dan ga ik dat maar in ieder geval even doen binnenkort. Het heeft inmiddels iets minder haast aangezien Orange, mijn oude pre-paid provider niet snel wil meewerken aan nummerportatie. Ze trekken er de maximale 10 werkdagen voor uit (lees 2 gewone weken) voordat ze mijn nummer vrijgeven voor portatie naar Vodafone. Helaas zal dat pas de 29ste november zijn.....

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Eindelijk een antwoord op m'n e-mail vandaag. Antwoord is dat het wel moet kunnen. Ga hem dus maar halen denk ik over twee weken. Is nu 89,98 via Vodafoneshop. Lijkt me een prima toestelletje voor het geld dat je er voor betaald.

Verwijderd

-Wahtah- schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:18:
Eindelijk een antwoord op m'n e-mail vandaag. Antwoord is dat het wel moet kunnen. Ga hem dus maar halen denk ik over twee weken. Is nu 89,98 via Vodafoneshop. Lijkt me een prima toestelletje voor het geld dat je er voor betaald.
Ik wil hm binnenkort ook gaan halen, als je je ervaringen wil posten heel graag. 8)

En lees ik nou goed dat Orange pre-paid-nummer porteert naar Vodafone? :?

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:51:
[...]
Ik wil hm binnenkort ook gaan halen, als je je ervaringen wil posten heel graag. 8)

En lees ik nou goed dat Orange pre-paid-nummer porteert naar Vodafone? :?
Als ik hem haal dan doe ik dat op z'n vroegst vanaf de 29ste. Zal in dat geval m'n ervaringen posten.

Ik bel nu idd even tijdelijk op pre-paid van Orange. Bij Belzaak.nl heb ik een abonnement aangevraagd met nummerportering (en Cashback :9 ). Binnen tien werkdagen moeten ze in principe m'n portering geregeld hebben zodat ik op m'n oude nummer met mijn nieuwe abonnement kan bellen.

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Nu weet ik het helemaal niet meer. Gisteren even de Vodafone-winkel binnengelopen in de Spuistraat Den Haag. Gevraagd of er in de Sagem v55 een abbonement kan van Vodafone. Verkoper gaf duidelijk aan dat dit niet kon en het toestel alleen voor pre-paid geschikt is.

Vanmiddag maar klantenservice bellen voor een derde antwoord.

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ter info voor de geinteresseerden:

Na een tweede antwoord per e-mail bevestigde de Vodafone medewerker dat het toestel zowel voor een Vodafone pre-paid alswel een abonnement geschikt is :D . Dit in tegenstelling tot het antwoord van een medewerker in de Vodafoneshop Den Haag.

Toestel nu besteld via online Vodafoneshop. Zal m'n ervaringen tzt posten aangezien ik die zelf gemist heb toen ik info over het toestel zocht.

Pagina: 1