@Home tweak?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24
Er schijnt voor @home een modem tweak te zijn. Beter gezegd als ik mijn upstream ID zou veranderen in 51 zou ik sneller kunnen internetten.. Ik vraag mij dus echt af of dat kan. Zie screenshot: http://members.home.nl/g.woltman/sneller.JPG

google had voor mij geen interesante meldingen. Alleen bepaalde DC progjes. Ik heb een motorola surfboard en @home basis abonement.

Ik zou ook wel graag willen weten hoe dat bij andere @home abonees met @home breedband er uit ziet.

Verwijderd

simpel belletje naar @home en abonnement ophogen (8>

• TNO
ha ok dat snap ik :P maar ik wacht eerst keurig de snelheidsverhoging af die per 1 augustus komt. ik wil gewoon weten of dit een hoax is of niet :)

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:08
ik zou zeggen, probeer het, en laat weten of het werkt :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Werkt niet. Dat kan ik je gelijk wel zeggen. De snelheid word niet alleen in het modem geknepen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
TNO schreef op 21 juli 2004 @ 17:58:
ha ok dat snap ik :P maar ik wacht eerst keurig de snelheidsverhoging af die per 1 augustus komt. ik wil gewoon weten of dit een hoax is of niet :)
komt er alweer een verhoging dan?

ik wist trouwens ook helemaal niet dat je je modem op die manier kon benaderen :o

is wel handig om remote te restarten en logs te bekijken :)

• TNO
Caponi schreef op 21 juli 2004 @ 18:01:
[...]

komt er alweer een verhoging dan?

ik wist trouwens ook helemaal niet dat je je modem op die manier kon benaderen :o

is wel handig om remote te restarten en logs te bekijken :)
Er waren 2 verhogingen in petto bij @home. 1 voor Breedband en 1 voor Basis. Ik heb het basis abo en die krijgt pas vanaf 1 augustus :( .. terwijl breedband al vanaf 1 juli werd versneld

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

We doen hier niet aan illegaal snelheidstweaken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.