Ik heb een probleempje, kspeel Medal of Honer Alied Assault, met deze video kaart (kweet het het is niet alles maar er komt een betere) kheb laatst mijn harde schijf moeten formatteren en alle drivers opnieuw moeten installeren. Toen mijn harde schijf nog niet was geformatteerd heette mijn video kaart: GeForce MX 420 w/ TV Out (Dell), na het installeren van nieuwe drivers heet hij GeForce MX 420 zonder dell erachter, op zich maakt dit voor mij nix uit. Maar mijn fps is als ik speel met de naam zonder dell in vergelijking met dell in de naam bijna 30 lager. Ik heb toen 3DMark2001 gedownload en gedraaid en toen kwam ik uit op 3571 als score. Ik heb een vriend die heeft dezelfde kaart als mij alleen dan met dell erachter en die kwam uit op 4092 is dat dan niet heel vaag dat alleen doordat er geen Dell meer achter staat je opeens veel lager scoort. En met de drivers van dell.nl staat de naam wel weer goed maar dan schokt het beeld ontzettend en blijft ie soms gewoon 2 seconde hangen in het spel.
Wat kan ik hier aan doen of zijn er mensen die ook met zoiets te maken hebben gehad???
Wat kan ik hier aan doen of zijn er mensen die ook met zoiets te maken hebben gehad???