Toon posts:

[Dell] GeForce MX 420

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje, kspeel Medal of Honer Alied Assault, met deze video kaart (kweet het het is niet alles maar er komt een betere) kheb laatst mijn harde schijf moeten formatteren en alle drivers opnieuw moeten installeren. Toen mijn harde schijf nog niet was geformatteerd heette mijn video kaart: GeForce MX 420 w/ TV Out (Dell), na het installeren van nieuwe drivers heet hij GeForce MX 420 zonder dell erachter, op zich maakt dit voor mij nix uit. Maar mijn fps is als ik speel met de naam zonder dell in vergelijking met dell in de naam bijna 30 lager. Ik heb toen 3DMark2001 gedownload en gedraaid en toen kwam ik uit op 3571 als score. Ik heb een vriend die heeft dezelfde kaart als mij alleen dan met dell erachter en die kwam uit op 4092 is dat dan niet heel vaag dat alleen doordat er geen Dell meer achter staat je opeens veel lager scoort. En met de drivers van dell.nl staat de naam wel weer goed maar dan schokt het beeld ontzettend en blijft ie soms gewoon 2 seconde hangen in het spel.

Wat kan ik hier aan doen of zijn er mensen die ook met zoiets te maken hebben gehad???

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

1. Dell heeft er geen fluit mee te maken

2. Wat zijn je systeemspecs?

3. Wat zijn de systeemspecs van je vriend?

Jouw 3dmark score is normaal!

[ Voor 13% gewijzigd door PD2JK op 21-07-2004 19:17 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

heb je over al neiuwe drivers voor?

voor het moederbord
voor de videokaart
voor de geluidskaart
nieuwe directx versie

verder
del besteld geloof ik msi kaarten maar zetten wel een eigen bios op.
dus wat je kan doen is de bios versie op zetten van msi of orginelen van nvidia zelf

dan heb je best veel kans dat de kaart beter met de nieuwe drivers over weg kan.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Heb je toevallig geen zwaardere opties aanstaan voor de game? Hoger detail, FSAA, Anis filtering enz...

Verwijderd

Heb je wel de chipset drivers gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
leg ff precies uit allemaal want kben niet egt zon computerwizzard O+. Met mijn settings van gamen kan het niet zijn want ik heb haast alles op minimaal staan. Dit zijn me specs btw:
Pentium 4 2.40Ghz
512 mb ram-geheugen
NVIDIA GeForce 4 MX 420
en meer weet ik er eigenlijk niet egt van O+
En hoe bedoel je chipset drivers :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 20:23 ]

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:21:
leg ff precies uit allemaal want kben niet egt zon computerwizzard O+. Met mijn settings van gamen kan het niet zijn want ik heb haast alles op minimaal staan. Dit zijn me specs btw:
Pentium 4 2.40Ghz
512 mb ram-geheugen
NVIDIA GeForce 4 MX 420
en meer weet ik er eigenlijk niet egt van O+
En hoe bedoel je chipset drivers :?
chipset drivers zijn drivers voor de 'chips' op je mobo.. die dien je te installeren zal wel bij dell te vinden zijn (het is een dell neem ik aan) en anders op de site van de fabrikant van je mobo

Verwijderd

Topicstarter
en hoe vind je je mobo, lol wat een noobvraag O+

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 22:00:
1. Schroef je kast open
2. Zoek naar grote witte letters of andere grote letters/cijfers
3. Post het hier.

Het is zoooo makkelijk..... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 22:00:
\vertel ons welke dell je precies hebt

Verwijderd

Topicstarter
kheb een Dell Dimension 4550 met die specs die hierboven staan, maar kheb op de dell site gekeken en daarvan intel chipset drivers geinstalleerd en dan moet ie volgens jullie beter lopen. En over dat openschroeven kdenk niet dat ik dat van me pa mag doen want het is niet me eigen pc....

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je chipset drivers zijn nu dus geinstalleerd.

Draait je spel nu al beter?

Verwijderd

Topicstarter
kheb net een half uurtje gespeeld en kheb nu veel minder lag maar af en toe is het tog nog wel ff dat ie stil blijft staan maar tis in ieder geval al veel beter danke _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:22:
heb je over al neiuwe drivers voor?

voor het moederbord
voor de videokaart
voor de geluidskaart
nieuwe directx versie

verder
del besteld geloof ik msi kaarten maar zetten wel een eigen bios op.
dus wat je kan doen is de bios versie op zetten van msi of orginelen van nvidia zelf

dan heb je best veel kans dat de kaart beter met de nieuwe drivers over weg kan.
Hoe doe je dat dan??? als ik vragen mag?

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 14:57:
[...]

Hoe doe je dat dan??? als ik vragen mag?
Ik zou niet met je bios aan het pielen gaan als je een onervaren gebruiker bent. (nofi) :)

Die kaart moet gewoon normaal werken met standaard drivers die door nvidia zijn uitgebracht. Het is immers een gewone MX420 chip. Een andere BIOS er opzetten zou misschien een paar FPS schelen.

Probeer eens wat oudere drivers, zoals de 4x.xx serie. :)

Pagina: 1