Toon posts:

Whoah 100 Mbit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lees dit:

bron: http://www.warande.uu.nl/nieuws/actueel/11122000/supersnel_internet/index.php3

---

De Stichting Sociale Huisvesting Utrecht zet op 12 december a.s. haar handtekening onder een plan voor internetaansluitingen in alle kamers van de SSH-complexen Ina Boudier-Bakkerlaan, Tuindorp-West, Warande en Cambridgelaan.
Het gaat om de aanleg van een zeer geavanceerd glasvezelnet dat voor de liefhebbers het neusje van de zalm betekent. Tegen een vast bedrag van ƒ29,- per maand krijgen student-bewoners ieder de beschikking over een bandbreedte van maar liefst 100Mb. Dat is 50 maal zoveel als KPN en andere providers bieden.
Met zoveel bandbreedte is het bijvoorbeeld mogelijk grote bestanden te downloaden en tegelijk rustig verder te surfen over het web. Een gewone telefoonaansluiting en ook ISDN vallen hierbij in het niet.
Dit project is qua omvang het grootste dat voor kamerbewoners in het hoger onderwijs wordt gerealiseerd.

---

Waaaah! Dat gaan ze dus bij mij aanleggen. 100 Mbit, oh jee, oh jee! 15 Gig HD is te klein!

Ik kan niet wcahten, ik ben afhankelijk van een telefoon verbinding, we krijgen binnekort ADSL, maar daarna....

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
:9~ :9~ ... ben jaloers ;) !

PC Specs

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

RobStop ik ben jaloers :9~ , ik moet het hier nog doen met kaas&hema :( :'(
Kunnen we niet een kabeltje trekken van Utrecht naar Den Haag :7 ??

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS