Ik ben op zoek naar n handleiding die bij deze versterker hoord, ik kan er nergens een vinden, wel voor de 3400 maar dat schiet ik weinig mee op aangezien deze andere specificaties heeft/anders uitziet. Kan iemand me helpen?
NAD al gemailed ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
http://www.antechlabs.com/servicemanualsnq.htm
Ik heb een NAD 3100. Volgens mij zijn deze zo ongeveer hetzelfde. Wat wil je weten?
Ik heb een NAD 3100. Volgens mij zijn deze zo ongeveer hetzelfde. Wat wil je weten?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
gewoon wat het vermogen is, mij is verteld 2x80 watt continu, dus daar ga ik ook vanuit maar ik weet dat niet zeker... etc. etc.
Verwijderd
2x50 of 2x80 boeit echt niet hoor. Ik heb liever een goed klinkende versterker van 2x40 watt dan een slecht klinkende versterker met 2x100 watt.
Uitgaande van de 3100 zou dat wel kunnen. De 3100 heeft 2x60W met een Power Envelope naar 2x330W. De 3300 zal dus wel iets meer kunnen leveren.Stijnd schreef op 21 juli 2004 @ 23:30:
gewoon wat het vermogen is, mij is verteld 2x80 watt continu, dus daar ga ik ook vanuit maar ik weet dat niet zeker... etc. etc.
Maar zoals Blafhert ook al zei, in feite is dit minder relevant, aangezien je die 2x80W toch nooit vol open zet. Maar dat hoeft bij NAD ook niet, want die versterkers klinken gewoon toppie!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1