Toon posts:

[2k/AD] Bij meerdere users "kan wachtwoord ...." aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je in windows 2000 meerdere gebruikers binnen de active directory selecteerd en vervolgens het vinkje van deze selectie uitschakelen van "kan wachtwoord niet wijzigen"
Bij NT4 usermanager for domains kon dit.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:36
Ik heb even voor je zitten kijken, maar met de standaard U&C krijg ik het ook niet voor elkaar.

Ik heb hier ook nog een tooltje staan, namelijk Dameware NT utilities (trial versie), en deze kan dat wel

www.dameware.com is dan de oplossing.

klik hier om direct naar de download site te gaan
veel succes!

[ Voor 19% gewijzigd door Grolsch op 21-07-2004 16:53 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even een titelfix: (en het was even proppen)

Meerder wachtwoorden selecteren > [2k/AD] Bij meerdere users "kan wachtwoord ...." aanpassen *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou eens op zoek kunnen gaan naar een scriptje wat dit voor je kan doen - het Microsoft Scripting Center (onderdeel van Microsoft's technet) bevat denk ik wel wat voorbeelden :)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:16

mutsje

Certified Prutser

Nadat men bij Microsoft hier veel klachten over ontvangen had het niet kunnen selecteren van multiple users is dit in 2003 versie aangepast. Je zult zoals Elevator al aangeeft het met een script moeten doen. Of inderdaad met tools als Dameware, Hyena etc.