Toon posts:

[word 2003] Adressen overzicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

He ik ga straks op vakantie en ik wil dan ook wat kaartjes sturen. Maarja die adressen weet ik niet uit mijn hoofd, dus wou ik de adressen die ik in word heb staan in een mooi overzicht uitprinten.
Ik ben nu al ruim een half uur bezig maar zie niet zo 1 2 3 waar dat staat. Kan het uberhaubt wel??
Dus dat je gewoon soort tabel krijgt met alle namen, adressen, etc. Het lukt me wel om 1 individueel adres uitteprinten, maarja daar heb ik niks aan, want heb gewoon overzichje nodig :)

Alvast bedankt en degene die het voor mij oplost krijgt misschien ook wel een kaartje ;)

Verwijderd

zie dat je word 2003 hebt, heb je in je office pakket er infopath bij zitten? daar moet dat volgens mij mee kunnen. succes

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 15:32:
zie dat je word 2003 hebt, heb je in je office pakket er infopath bij zitten? daar moet dat volgens mij mee kunnen. succes
Ik heb infopath inderdaad ook. Maar met word zou je dat adressen overzicht toch ook moeten krijgen? Heb het ook in een bestand wat alleen met word te openen is, en dus zou ik dan voor infopath iets nieuws moeten typen. Zijn wel zo'n 100 adressen.
Kon die optie ook niet zo snel vinden trouwens. Alleen formulieren kon je er maken/invullen, maar niks over adressen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu bij word een hele lijst gekregen met alle info, zoals adres, telefoon, naam etc. Maar het is maar van 1 persoon. Het lukt me nog steeds niet om een hele lijst te maken met verschillende namen. Iemand nog iets??

Verwijderd

Topicstarter
OK ik ben weer iets verder.

Het is me nu gelukt om van elk persoon gegevens te krijgen. Ik heb alleen 1 probleempje, elke informatie van elk persoon staat op een aparte pagina. De informatie per persoon is maar 1 of 2 regels, maar de volgende persoon staat dan wel op nieuwe pagina.

Iemand idee hoe ik dit op kan lossen??