Op mijn server hebben ze met versie 4.3.6 imap niet mee gecompileerd, dus die kan ik niet meer gebruiken
Dus moet ik over naar de handmatige piloot.
Nou wil ik wil dit gewoon uit m'n mbox doen. Ik vroeg me alleen af hoe ik weet dat een nieuwe mail is begonnen.
Ik weet hoe een mail is opgebouwd en in prenciepe ook hoe het begin van een nieuwe mail eruit ziet.
Vandaar dat ik wil weten hoe een nieuwe mail allemaal herkend kan worden in mbox.
Nou wil ik wil dit gewoon uit m'n mbox doen. Ik vroeg me alleen af hoe ik weet dat een nieuwe mail is begonnen.
Ik weet hoe een mail is opgebouwd en in prenciepe ook hoe het begin van een nieuwe mail eruit ziet.
Is dit de enige manier om het begin van de mail te herkennen, of zijn er andere manieren? Ik heb ook al geprobeerd letterlijk een mailtje te copieren uit mbox en die in een email te versturen. Dan komt er een '>' voor de "nep" From te staan, maar doet mijn server dit of doet de server van de persoon die het verstuurd dit? Als mijn server het niet doet is dit natuurlijk te omzeilen.From xxxx@xxxx.nl Wed Jul 21 14:33:03 2004
Vandaar dat ik wil weten hoe een nieuwe mail allemaal herkend kan worden in mbox.
[ Voor 11% gewijzigd door Fles op 21-07-2004 15:07 ]