Samsung 710T Als ik Windows opstart zie ik af en toe een paar witte balken door m'n beeld heen flitsen. Toen ik m'n TFT net voor het eerst aanzette, bleef hij helemaal wit met een grijze balk aan de rechterkant. Nadat ik hem weer uit en aan had gezet was dit verholpen, maar ik zie dus nu nog steeds witte balken door m'n beeld heen flitsen als het scherm moet 'vernieuwen'.
Ik merk het ook bij programma's, als ik een fullscreen programma draai en het scherm moet snel opnieuw laden zie ik die witte balken. Dit is vooral duidelijk als ik steeds door klik, zodat hij steeds een dezelfde pagina opnieuw moet laden.
Is dit een probleem met mijn videokaart of TFT? Ik kan m'n TFT namelijk nog tot vrijdag inruilen, dus ik moet even weten waar dit vandaan komt.
Hij zegt ook dit als ik Windows opstart (nieuwe install had geen zin):

Windows ziet de monitor echter wel gewoon als een Samsung 710T.
Ik merk het ook bij programma's, als ik een fullscreen programma draai en het scherm moet snel opnieuw laden zie ik die witte balken. Dit is vooral duidelijk als ik steeds door klik, zodat hij steeds een dezelfde pagina opnieuw moet laden.
Is dit een probleem met mijn videokaart of TFT? Ik kan m'n TFT namelijk nog tot vrijdag inruilen, dus ik moet even weten waar dit vandaan komt.
Hij zegt ook dit als ik Windows opstart (nieuwe install had geen zin):
Windows ziet de monitor echter wel gewoon als een Samsung 710T.