Problemen met TFT

Pagina: 1
Acties:

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Samsung 710T Als ik Windows opstart zie ik af en toe een paar witte balken door m'n beeld heen flitsen. Toen ik m'n TFT net voor het eerst aanzette, bleef hij helemaal wit met een grijze balk aan de rechterkant. Nadat ik hem weer uit en aan had gezet was dit verholpen, maar ik zie dus nu nog steeds witte balken door m'n beeld heen flitsen als het scherm moet 'vernieuwen'.

Ik merk het ook bij programma's, als ik een fullscreen programma draai en het scherm moet snel opnieuw laden zie ik die witte balken. Dit is vooral duidelijk als ik steeds door klik, zodat hij steeds een dezelfde pagina opnieuw moet laden.

Is dit een probleem met mijn videokaart of TFT? Ik kan m'n TFT namelijk nog tot vrijdag inruilen, dus ik moet even weten waar dit vandaan komt.

Hij zegt ook dit als ik Windows opstart (nieuwe install had geen zin):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/error.JPG
Windows ziet de monitor echter wel gewoon als een Samsung 710T.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Probeer het eens op een andere pc om er zeker van te zijn dat het specifiek aan je TFT ligt. Zoja, dan breng je hem terug en ruil je hem voor een andere.

• CorteX
  • Niet online
We hebben hier geen andere PC's met DVI helaas.

Ik heb net ff Counter-Strike geprobeerd en daar heb ik nergens last van.

Edit: Ik herinner me nu trouwens dat de stroom er gisteren wel even heeft afgelegen hier, en dat het beeldscherm dus zomaar uitviel. Heeft dat er iets mee te maken?

[ Voor 43% gewijzigd door CorteX op 21-07-2004 15:50 ]

• CorteX
  • Niet online
Oké, het MagicTune probleem is nu opgelost, die kan dus gewoon niet overweg met nView. De witte balken zijn nu ook nergens meer te zien, alleen als ik heel erg m'n best doe met Natural Color. Lijkt er dus op dat voor nView het probleem is.

[ Voor 48% gewijzigd door CorteX op 21-07-2004 16:16 ]