[MFC] Meerdere views voor een document

Pagina: 1
Acties:

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Hoi,

Ik ben bezig met een MDI applicatie, maar nu loop ik tegen een probleem aan. Het zit zo:
Binnen de applicatie hebben we meerdere view modes van een document, in totaal vier om precies te zijn. Drie van deze zijn gewoon een andere manier van tekenen van het document, maar de laatste (en nieuwste) view moet een lijst met info laten zien. Nu heb ik deze twee views en kan al switchen. Daar gebruik ik de volgende functie voor: http://www.codeproject.com/docview/switchingviews.asp

Nu werkt dit op zich aardig, maar niet goed. Als ik namelijk van view switch, dan hangen deze niet meer op de juiste manier aan het document (zoals MFC dat ooit heeft gedaan) en werkt er vanalles niet meer zoals het hoort.

Nu vroeg ik mij af of het wellicht mogelijk was om tijdens het creeeren van een nieuw document window, om gelijk twee verschillende views eraan te hangen (via AddDocTemplate oid) en gewoon ShowWindow elke keer te gebruiken

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs