Toon posts:

P650 probleem met 2 DVI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat Alternate een brakke DVI-kabel heeft geleverd; kan dat het geval zijn?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 15:09 ]

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

verlaag je kleurdiepte eens? Waarschijnlijk staat die nu op 32 bits, en kom je met geheugen of geheugenbandbreedte in de knel.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

Topicstarter
Burne schreef op 21 juli 2004 @ 14:11:
verlaag je kleurdiepte eens? Waarschijnlijk staat die nu op 32 bits, en kom je met geheugen of geheugenbandbreedte in de knel.
Zodra hij op 1280 gaat, wat voor diepte dan ook, dan krijg ik die fijne groene strepen. Kansloos, apart trouwens; hiervoor dat ik een g550 (1x dvi/1x analoog) en die deed 1280 via analoog & DVI tegelijk prima.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:17
Ik heb ook een P650, en ook twee TFT's op 1280*1024, maar heb een kale driver kunnen instaleren zonder die Powerdesk applicatie. Is overigens wel op windows2003.

Maar wat bedoel je met vastlopen na de deinstallatie? Maakt hij de deinstallatie niet af of start daarna het systeem niet meer op?

Verwijderd

Topicstarter
Domino schreef op 21 juli 2004 @ 14:21:
Ik heb ook een P650, en ook twee TFT's op 1280*1024, maar heb een kale driver kunnen instaleren zonder die Powerdesk applicatie. Is overigens wel op windows2003.

Maar wat bedoel je met vastlopen na de deinstallatie? Maakt hij de deinstallatie niet af of start daarna het systeem niet meer op?
Zodra ik op 'verwijderen' klik bij instellingen-software dan hangt de software applicatie van xp.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
misschien had je de openingspost even kunnen laten staan? :{
Ik snap nu geen drol van waar dit over gaat en wil best helpen ;)
Brakke DVI-kabels kunnen best geleverd worden, brakke TFT schermen ook :P
Pagina: 1